Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT AF GIVES VÆK

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage i 2012 så jeg en annonce om en bil til gratis afhentning. Bilen var for mig lidt af en klassiker, dog var den dog i meget ringe stand. Den havde stået stille i de 3 foregående år kunne hverken køre eller starte, så jeg lånte et "fejeblad" og fragtede den hjem, til min kones store fortrydelse.

I løbet af 5 måneder fik jeg sandelig efter en gennemgribende renovation bilen i køreklar stand, bilen blev indregistreret. Nu mere end 2 år efter kommer skat og foreslår at ændre min skat, fordi jeg har fået bilen som gave. De ansætter bilens værdi til det den kan sælges til i nuværende stand.

Hvis det er den "nye trend" hos skat, hvad så med folk den henter gratis fliser, bliver de så beskattet af værdien af en ny anlagt indkørsel.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Jensen:
Hvis det er den "nye trend" hos skat, hvad så med folk den henter gratis fliser, bliver de så beskattet af værdien af en ny anlagt indkørsel
nej det er ikke standarden - Der må være mere i historien og ellers kan den jo ankes - men der må mangle et eller andet - formentlig være kikset noget i registreringen hvor du overtog liget gratis or whatever - men er det rent - en annonce og du har hentet et lig - så ank den

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo nok ikke taget et dump-screen af annoncen, eller bileder af bilen ved afhentning.

Efter jeg i 2 år er blevet pålagt "bøde" ved, i Skats system, for sent indlevering af selvangivelse. Tager jeg dump-screen af ALT.

2 år i træk er selvangivelse "først" modtaget 13. maj 2013 og 2014. Mærkeligt, at det er samme dag. De er indsendt 2. og 3 november de pågældende år. Jeg har anket disse. Hos Skat er man altid skyldig. Der er ingen kære mor.

For 2014 var der forsinkelse i Skats system. Jeg har derfor sendt selvangivelse med Posten rekommanderet. November 2014.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)