Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clearhaus: Ny dansk indløser af betalingskort

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Danske Clearhaus er gået live og DK har derfor fået en ny indløser – noget som i sig selv fortjener at blive fremhævet. Clearhaus tilbyder indløsning af Visa, MasterCard og Maestro betalingskort. Jeg kender endnu ikke Clearhaus' priser, men jeg har en ide om at de tilbyder gratis oprettelse, intet abonnement og et transaktionsgebyr på mellem 1-2%, afhængig af branche og omsætning. De reklamerer med 1-3 dages oprettelse, men det skal man nok lige tage med et gran salt her i de første dage/uger.
En af de ting jeg godt kan li' ved Clearhaus er at de har en statusside, som jeg håber betyder at de, i modsætning til andre indløsere, er åbne om driftsproblemer. Jeg har ikke ansøgt, men det kan være at jeg vil bruge dem i mit seneste startup.
Jeg håber at holdet bag Clearhaus får succes med deres projekt – branchen har bestemt brug for den ekstra konkurrence, men uanset hvad bliver 2015 med garanti et spændende år. MobilePay til e-handel, store opdateringer fra epay/quickpay, DIBS bliver overtaget af Nets og mon ikke jeg får tid til at videreudvikle kortgebyr.dk :D
NB! Jeg har ikke nogen forbindelse til Clearhaus eller deres medarbejdere.
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid godt med nye udbydere.. Men syntes ikke de ser så meget bedre ud end fx 2checkout? 

:-)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

2checkout er en samlet betalingsløsning, de sørger for både indløsning af betalingskort og håndterer betalingsvinduet, mens Clearhaus kun håndterer indløsningsdelen og derfor kræver en professionel betalingsgateway (DIBS, Epay, Quickpay m.fl.). 2checkout kan således bedst sammenlignes danske Yourpay, og her skal det nævnes at Yourpay koster 1/3 af 2checkout. Der er fordele og ulemper ved at vælge en løsning som 2checkout/yourpay/stripe, fordelene er bl.a. et hurtigere og simplere setup, mens de primære ulemper typisk vil være højere samlede priser og færre betalingsmuligheder (ingen dankort/fakturabetaling/mobilepay osv) - det første kan du se på kortgebyr.

Desuden reklamerer Clearhaus med, vil jeg mene, markedets absolut korteste sagsbehandlingstid (1-3 dage), det tror jeg ikke du finder andre steder.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er clearhouse med i kortgebyr?

Du skal også, når DDB er ude med mobilepay måske til at dele visakort/master i to kryds da mobilepay for online webshops vist bliver uden visadankort men kun med rene visakort der ikke er i kombi som visadankort :)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er de, men jeg har endnu ikke hørt til deres priser.

Det er korrekt, til e-handel kræver MobilePay at butikken har en Visa/MasterCard indløsningsaftale og på nuværende tidspunkt understøtter det kun MasterCard, Visa og Visa Electron. Med andre ord virker hverken rene dankort eller Visa/Dankort, men mig bekendt er det noget som der bliver arbejdet på og mon ikke det bliver løst indenfor den nærmeste fremtid :) Jeg skal nok få fixet det på kortgebyr i løbet af næste uge.


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Med andre ord virker hverken rene dankort eller Visa/Dankort, men mig bekendt er det noget som der bliver arbejdet på og mon ikke det bliver løst indenfor den nærmeste fremtid
de kører jo via nets og de vil ikke gi OK for visadankort som jeg forstår det - så jeg tror ikke det er lige op over, men det er da en game-killer

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Emil. Super, tak for det. Det er faktisk en bedre standardpris end jeg havde forventet. Jeg får opdateret kortgebyr i aften.

@John. Det er jeg meget enig i. MobilePay til e-handel bliver en kort fortælling hvis det ikke lykkes at understøtte Visa/Dankort.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:

@Emil. Super, tak for det. Det er faktisk en bedre standardpris end jeg havde forventet. Jeg får opdateret kortgebyr i aften.

@John. Det er jeg meget enig i. MobilePay til e-handel bliver en kort fortælling hvis det ikke lykkes at understøtte Visa/Dankort.

Jeg sendte faktisk også selv samme prisliste til dig på mail i morges ;) Men ja, de ser gode ud.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)