Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om HHX

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


Jeg går i 9. klasse og skal snart til at søge ind på det gymnasium, hvor jeg gerne vil tilbringe de næste 3 år af mit liv.

Valget har stået mellem STX og HHX, men synes at HHX lyder mere spændende pga. de anderledes (og interessante) fag som fx. afsætningsøkonomi, Innovation, IT mm. Samtidigt med det slipper jeg også for de naturfaglige fag.


Mine spørgsmål går nu på hvilken linje jeg skal vælge. De to som jeg synes lyder mest interessant er Innovationslinjen samt Medier og Kommunikation.

Angående Innovationslinjen, så synes jeg det lyder fedt at man prøver at starte sin egen virksomhed op (er allerede i gang med en affiliate website, men det tæller vel ikke som en virksomhed).


Dog så ved jeg også at det er umuligt at være innovativ på kommando. Det jeg så “frygter” er at man bare kommer til at lave noget for at lave noget, og ikke lave noget som man brænder for.

Udover det så “frygter” jeg også at forløbet kommer til at skulle følge et pensum for meget. I et projekt/virksomhed er der jo altid tider hvor det går bedre end andre, og et pensum har måske ikke så meget rum til det. Så jeg tænkte at man måske ville have enormt travlt i nogle perioder og meget lidt at lave i andre.


I hvert fald - hvis nogle af jer selv har gået (eller stadigt gør) på HHX, eller hvis i kender nogle som gør, der har fortalt jer et eller andet, så vil jeg meget gerne høre.

Hvad er jeres erfaringer?

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)