Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilknyttet domæne melder DNS-fejl?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har lige købt et nyt domæne som DNS Service hos UnoEuro. Jeg har i forvejen webhotel hos dem. Jeg fulgte guiden her http://www.seotext.dk/tilfoje-flere-domaener-til-unoeuro-webhotel/ men det virker ikke! Der er en der skriver i kommentarerne: "Men det er måske også vigtigt at gøre opmærksom på, at man først skal tilføje domænet til DNS og derefter tilknytte det. Det er i hvert fald den eneste måde jeg har haft sucess med det på." Og så sidder jeg her som ikke web-ekspert og undrer mig. Hvordan dælen tilføjer man sit domæne til DNS? Kan ikke finde noget hos UnoEuros support.

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Først går du til administrationen af det webhotel du gerne til tilknytte domænet til. Vælg Tilvalg -> Administrer domæner og her kan du så tilføje domænet.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 23. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilføjet domænet som det står i guiden jeg linkede til. Jeg har også lagt en Wordpress på. Når jeg åbner min FTP kan jeg se, at alt ligger som det skal, men når jeg prøver at gå ind på domænet, får jeg en DNS-fejl. 

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot et gæt. Hvis det f.eks. er et nyt .dk domæne, har du så husket at aktivere det hos DK Hostmaster? Men ellers er jeg ret sikker på, at Unoeuro gerne hjælper dig videre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)