Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics adgang til ekstern partner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal give en ekstern partner adgang til min Google Analytics - hvor gør jeg det så de kun kan se den trafik som de levere så de ikke kan se hvor trafikken ellers kommer fra til sitet.

Håber at i kan give et hurtigt svar på dette :) på forhånd tak.

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gulborg :-)

Du skal lave en profil som kun viser den data din partner leverer - og give adgang til denne? Du kan ikke adskille data på ejendomsniveau til brugeradgang. 

Giver det mening? 

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg tror det er nemmere hvis du selv filtrerer (Gå ind under hemvisningstrafik) og laver samt sender en rapport ud fra den trafik de leverer - med den periode du ønsker self (ugentlig, månedlig, kvartal osv). 

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

De kan tracke deres egne "outbound links" fra deres eget site i deres egne Analytics data, hvis de ellers har sat det op til det. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas :) ja, vi kender vist hinanden *he*

Det er fordi at vedkomne skal have adgang til at kunne se hvor meget omsætning der kommer ind via Google Adsense på den trafik som han levere - det som du skriver betyder det at jeg skal have en Analytics konto som kun har adgang til denne ejendom? og hvordan sætter jeg adgang/profilen op til kun at vise trafikken fra deres sites - trafikken vil have en tracking så den er nem at følge.

Kunne du ikke give mit et kald på 2115 5909 - det ville hjælpe en del - så kan jeg også lige hører hvordan det går hos dig det er efterhånden langtid siden vi har snakket samme :)

Også tak for information fra Jer andre :)

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)