Hmm.. Lige den med 10% rabat synes jeg faktisk virker lidt plat :) Altså - man skal blot forlade indkøbskurven - så kommer firmaet løbende efter med 10% rabat ? Sur ville jeg ikke blive, men jeg ville helt sikkert tænke "useriøst firma" .... Dem der handler her og nu får ingenting - andre kan pludselig få 10% Generelt har jeg høj tolerancetærskel, og ville aldrig anmelde et firma. Ligeledes tænker jeg at man selvfølgelig skal vurdere mulighederne hele tiden, men huske at tænke lidt ud over " egen næsetip" :)
|
Efterladte kurve i shoppen
Dagen efter ringede de mig op for at gennemføre min tilmelding. Dét blev jeg irriteret over, men på den anden side, kunne jeg lige så godt have løbet ind i et problem, hvilket havde gjort jeg ikke tilmeldte mig. Så jeg kan både se for og imod denne form for opfølgning. |
Finkena
Jeg ville blive ualmindeligt sur hvis jeg fik sådan en mail. I mine øjne er det også rent SPAM... En gang imellem er indkøbskurven den hurtigste måde hvis man vil tjekke en samlet pris på noget, og andre gange dropper man det når man ser fragtprisen. |
Kan godt være det er for meget for alt for mange kunder |