Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører/hjælp søges til bolig-interiør!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 23. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej seje Aminoer.

Jeg er nu i fuld gang med at starte en helt ny (og min første) webshop, hvor jeg har et brændende ønske om, at den skal indeholde mindre boligindretning, i form af stole og små borde, puder og tæpper, billeder/plakater, vaser, lys og en masse nips mm.
Gerne i en lav priskategori, men med et fedt og moderne design.  

Jeg har nu i mange dage, søgt forvildet rundt efter mulige leverandører til dette. Og jeg synes det er en jungle. Har læst mig frem til en helt masse, blandt andet omkring diverse reglementer i fht. import og eksport af feks. Kina. Og jeg er helt med på hvad det vil kræve.

Jeg synes bare det er uoverskueligt hvem og hvordan jeg skal kontakte, for at få det hele gennemført ?

Hvis I derude ved hvordan, eller ved hvem jeg kan henvende mig til, så hører jeg meget gerne fra jer.
Det kan også være I selv kunne have en idé til en muligt samarbejde. I så fald, giv endelig lyd. Jeg er åben for imputs, gode råd mv.

Mvh. Maria

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

For at få god pris på både vare og fragt skal du typisk hjemtage rigtig store mængder af den samme vare - ofte hele eller halve containere. Derfor vil det være langt bedre for dig at finde en grossist indenfor EU der allerede har import fra Østen. Vær i øvrigt opmærksom på at mange af de designvare der kommer fra Kina er kopier af vestligt design.

 

Hilsen

Ravn

 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria.

Jeg kommer fra Smartstrøm, vi søger lige nu forhandlere af vores produkter som primært er belysning, men vi er begyndt her i 2015 at importerer Stofledning og porcelæns/messing/træ fatninger til rigtig gode priser.

Jeg kan tilbyde dig en rigtig god provision på vores produkter.

Hvis du er interesseret i nogle billeder, eller noget uddybende information, kan du kontakte mig på min mail som er Kontakt@smartstrom.dk eller telefonisk på 31 43 46 12.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Martin Rohr Jepsen
Smartstrøm.dk
CVR: 35587233
Indehaver
Tlf. 31 43 46 12 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)