Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kold efter lang tid ved computer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, bliver du ligesom mig kold i ben og fingre efter lang tid ved computeren så skriv lige her hvis du får de symptomer - da jeg gerne vil finde ud af hvor stort behovet er for at lave et produkt der kan hjælpe på blodomløbet efter lang tid foran computer :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 116
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender det alt for godt. Det kan hjælpe med at stå lidt op.

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever ikke de symptomer, men er også god til at holde pauser. Hvordan definerer du lang tid? Jeg prøver så absolut at afholde mig fra at sidde mere end en time til halvanden i træk. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Gælder det ikke bare om at komme lidt væk fra computeren?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

altså jeg kan godt sidde fra 9 om morgenen til kl 20-21 kun med få pauser hvis jeg er dybt begravet i SEO eller laver maskintegninger i 3D - problemet er at jeg glemmer at holde pause fordi jeg lige skal rette lidt, læse lidt, optimere lidt osv - men jeg er vist ikke den eneste der glemmer at holde pause :) vil sige at det hjælper at gå lidt rundt når jeg så endelig gør det - de anbefaler jo pause hver time - man skal jo heller ikke ende som de gamere der dør efter 36 timer i streg :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med fare for at lyde som en belærende forældre, så ville jeg virkelig overveje at indføre rutiner der sikrer at du kommer lidt mere op og stå. Bare et ur på telefonen hver anden time fx.

Jeg vil ikke spille hellig, for jeg har været lige så slem til det i mine teenage-år, men det er absolut ødelæggende for en krop at sidde i samme position så længe. 

Men det må være skønt at lave noget man brænder så meget for, at man glemmer sin hverdag så meget. Det kan jeg trods alt misunde dig for! Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ville ønske jeg var bedre til at holde pauser - det skal så siges at jeg går lange ture, som regel en tur hver dag, løber, træner hjemme, bokser på sandsæk - det er også slemt med bagrundslys på skærm som er skruet helt ned til i brightness - men er der andre der glemmer at holde pause og hvad kunne få jer til at holde pause??

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal VENEPUMPE som er en utrolig nem øvelse, kan gøres siddende eller stående. 

Husk gør dette mindst hver time når du flyver, så du undgår blodpropper.

Når du arbejder ved en skærm, hold 5 min. pause hvert 45 min, det er beviseligt at du yder meget mere gennem en arbejdsdag på denne måde.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er skam allerede opfundet, se her:

Der findes opvarmede mus, keyboards, handsker etc.

Best regards

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gatorshop.dk:
men er der andre der glemmer at holde pause og hvad kunne få jer til at holde pause??

:-)  Den gang jeg var så heldig at have et job, hvor der naturligvis ikke måtte ryges inde, var det ikke'noget problem at huske at holde pauser - og så endda udendørs i alt slags vejr.

Nej, det er ikke smart, klogt, sundt at ryge, men det fik da en op af stolen og væk fra pc mv. 

Og så med lidt frisk luft og lys til sindet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)