Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg fået den rigtige pris ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Tune
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Nybo's Erhvervsrengøring Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har modtaget et tilbud på en webshop, opbygget i WordPress - WooCommerce.

Tilbuddet er fra en virksomhed som er super dygtige til seo mv. samt producerer et mindre antal hjemmesider/webshops.

Prisen på shoppen lyder umiddelbart ok, men jeg har ingen erfaring i, hvad sådan en webshop koster.

Ud fra nedenstående, er der nogen som kan komme med et slag på tasken - hvad en shop som denne bør koste ?????

- Site opbygges i WordPress - WooCommerce

- Webshoppen opbygges fra grunden (ingen templates)

- Responsive design

- Sprog: Dansk, men skal kunne skaleres til flere sprog

- Grundlæggende teknisk SEO-optimering af sitet bl.a. med Microdata

- SEO på forsiden, samt på produkt-siden med hovedprodukt

- Cookie advarsel

- Integration af Google Analytics

- Integration af betalingsmodul

- Blog

- Galleri/videogalleri

- Knapper: Facebook, Twitter mf.

- Nyhedsbrev

----------------------------------

Prisen inkluderer et 2 timer kursus i brug af sitet, samt unik manual.

Jeg skal selv skrive tekster, levere bileder, logo og domæne.

Hvert efterfølgende sprogmodul faktureres separat.

----------------------------------

HVAD SIGER I ...KOM...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er prisen som du har fået på det ?

Og hvad er Microdata ?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er prisen.

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du jo ikke hvad prisen er, så svært at sige. Men du kunne gå ind og kigge på andre hjemmesider som tilbyder noget af det samme og deres pris og referencer for at se hvad de har lavet førhen. :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent 

Jeg vil prøve at give dig et kvalificeret svar :-) 

Et par af punkter er en smule ukonkrete, så det er svært at give en nøjagtig pris på opgaven. Her taler jer især som SEO delen, da SEO i sig selv er en videnskab. Det ses desværre tit at diverse webbureauer, især de større, lover deres kunder “SEO, SEO og SEO“, uden at fortælle konkret hvilken type SEO, samt hvilke værdi der måtte ligge i denne. 

Hvis du skulle købe en sådan en løsning hos os ville du ende med at betale mellem 20.000 og 25.000 kr. ex. moms. Prisen er meget afgjort at du ønsker at få bygget shoppens design helt fra bunden. 

Hvis du vil hører mere konkret ind til dine muligheder igennem os, så smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Gerne med en mere uddybet kravspecifikation. 

Håber på at høre fra dig. God aften. 

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"Webshoppen opbygges fra grunden". Er det noget du har valgt? har du nogle specialle behov i den retning. Det virker til at det kan gøres billigere ved at tage udgangspunkt i en template. Mon ikke det alligevel er form for template (deres egen) som de bruger over for andre kunder.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bent,

Det er som andre nævner svært at give en retvisende pris på hvad sådan noget vil koste, da der helt sikkert mangler nogle afstemmende detaljer hele vejen rundt.

Skal der implementeres og skræddersyes et design fra bunden, så bliver det pludselig en omfangsrig opgave og blot prisen for design kan jo i høj grad variere alt efter hvilken kvalitetet du er ude i. Det skal tidsmæssigt bestemt heller ikke undervurderes hvor lang tid det tager at kreere HTML/CSS således at det er responsivt og er implementeret som et tema i Wordpress.

Før du har set dig om, er der snildt gået to uger+.
Det er ikke længe siden, at vi brugte ca. 2-3 ugers tid på et multisite / noget ala. ovenstående - det var en opgave til 50.000 kr.

Men igen, meget afhænger af ambitionsniveau og specifikke detaljer for opgaven. Mange kan leve på plugins og små temaændringer og det kan man bestemt også komme langt med, men så snart der skal skræddersyes og du gerne vil have noget "unikt", jamen så koster det.

Go' vind med projektet Bent! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent,

Som jeg ser det, så får du en Wordpress webshop med nogle plugins. Dette burde ikke være dyrt. Omkring 2-5.000 kr. ca. alt afhængig af hvor godt de tager sig betalt.

Eksisterende plugins i WP: Woocommerce, sprogfiler, cookie advarsel, integration af GA, link til sociale medier, nyhedsbrev. Der vil selvfølgelig være nogle tilretninger af de forskellige plugins osv. men for en habil koder tager det ikke lang tid. Og WP er lavet så ikke-kodere selv kan håndtere det også.

Responsivt handler bare om at vælge den rette template - ingen ben i det. Mener også at man kan få plugins der gør ikke-responsive templates responsive.

Grundlæggende SEO med microdata. Jeg ved ikke hvad microdata er, men grundlæggende SEO når din webside side sættes op er måske bare at URL'erne står med et navn, og ikke med et nr? Jeg ville spørge ind til hvad det er og hvad det betyder for dig og websitet. Det burde de kunne forklare.

SEO på forside og produktside: Skriver de så bare title og meta tag for de to sider?

Men så skriver du at webshoppen opbygges fra grunden (ingen template) Dét lyder dyrt! (50.000 kr.) -Og hvorfor ikke bare benytte sig af en af de templates der findes? Med mindre du har bestilt noget helt specifikt så giver det ingen mening. Og er koden så din bagefter? Og har de en version af den og kan bruge den på andre webshops efterfølgende?

2 timers kursus er rigtig fint, men husk at to timer går hurtigt. Vær sikker på at have leget med administrator-delen inden og læst manualen, så du ved hvad du skal spørge om. Dette er selvfølgelig også noget der får prisen til at stige, og som jeg tror er meget nyttig.

Som andre skriver, der er mange variabler i spil, der kan hæve prisen betydeligt.

Fra Tune
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Nybo's Erhvervsrengøring Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle som gav sig tid til at komme med et svar Smile

Tiden løb fra mig, så jeg har ikke selv reageret på indlæggene...det beklager jeg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)