Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør krav på automatisk genereret side

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet gjort til admin af en virksomhed, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at slå den sammen med en automatisk genereret side for samme sted. Det er et sted med events og sportsarrangementer, så der er som regel rigtig mange der checker ind i forbindelse med begivenheder, de checkins og den rækkevidde kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig blev genereret på vores egen side i stedet (vores har 250, den automatisk genererede har +10k).. 

Facebooks help page er ikke til megen nytte....


Jeg har tagget mig selv via "jeg kender ejeren" på siden, men det lader ikke til at betyde noget, jeg er i hvert fald ikke blevet kontaktet af FB. Jeg kan se at mange har stillet samme spørgsmål på deres hjælpeforum, uden at modtage brugbare svar. Er der en haj der lige kan hjælpe med hvad næste skridt kunne være, for den automatiske side kunne nemlig generere rigtig meget lækker trafik på vores side, og vi har reelt retten til navnet og placeringen, så det er sgu lidt frustrerende at der i sin tid ikke var større fokus på at være synlig på sociale medier, således det havde været omvendt...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)