Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i lang tid gået med tanken om at starte min egen webshop op. 

Der er en hel del problematikker da jeg ikke kan finde hoved og hale i alle de udbydere der er af webshopløsninger. 

Har prøvet med tictial og shopify men synes ikke helt det fungerede for mig. 

Jeg har ikke den helt store økonomi tilrådighed, så søger derfor en webløsning der ikke er alt for dyr. 

Derudover er jeg også lidt i tvivl om, hvordan det foregår med betaling på siden? hvad er billigst/nemmest - dankort, paypal, mobilepay erhverv? 

Min webshop skal være meget simpel, let at finde rundt i og have sit eget domæne 

Har seriøs brug for nogle råd til at finde rundt i webjunglen! 

- Den fortabte der bare har en drøm om at åbne sin egen webshop 

Tilmeldt 16. Jan 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har smidt dig en besked omkring lidt personlige erfaringer. 

Med venlig hilsen

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Velkommen til Amino :-) 

Der er groft sagt to løsninger i forhold til webshops.

1. Du kan vælge at købe en webshop, hvor du ejer alle rettigheder, igennem en engangsbetaling.

2. Du kan vælge er leje en webshop, og dermed betale en månedlig leje. 

Fordelen ved at vælge løsning ét, er at du typisk overtid får en billigere løsning, da du ikke er forpligtet til at betale en månedlig pris. Dermed har du bedre muligheder for selv at tage kontrollen over din webshop. Løsning to kræver derimod typisk en mindre betaling her og nu, hvilket muligvis kan være en fordel hvis budgettet er småt. 

Vi udarbejder færdigløsninger, hvor du selv ejer alle rettigheder, til en sum af i omegnen af 9.900 kr. Du kan se hvad vi tidligere har lavet under vores referenceliste.

Hvis du er interesseret i at få et uforpligtende tilbud på en moderne hjemmeside, så skal du være mere end velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en konstruktiv dialog omkring dine fremadrettede muligheder. 

Hav en god dag :-) 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Der er rigtig mange forskellige måder at gøre det på.

Hvis du har brug for lidt uforpligtende sparring/indspark, så er du velkommen til at tage fat i mig enten på telefon eller mail (4040 8772 eller hej@probitas.dk)

Forfølg drømmen.

Ha' en dejlig dag.

De bedste hilsner

René

Probitas - Iværksætterens højre hånd (http://probitas.dk)

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Alt efter, hvad det er du skal sælge, så kig på dette: http://www.amino.dk/forums/t/244638.aspx 

Du vil være den perfekte case, da det intet vil koste for dig at starte op. Ingen opstartsgebyrer, ingen dyre betalinger til kortgodkendelser, ingen bøvlede IT-nødvendigeder - bare nemt! Og hjælper du os med at blive endnu bedre i testperioden, så har du gratis kommission i et år.

Hvis du er nysgerrig så kontakt mig på 70 20 26 28 (stiller direkte om til min mobil) eller min mail jmo@mastomall.com.

Håber at høre fra dig! :-) 

Mvh.

Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)