Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan jeg fortælle min idé til?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg går rundt med en idé, men ved ikke om det er en god eller dårlig idé. Når jeg spørger mine nærmeste siger de at det er en fin idé, men de har ikke forstand på gode og dårlige ideer. Derfor spørger jeg jer.. Hvem skal jeg gå til, for at få at vide om min idé er god eller dårlig? Hvem kan jeg stole på? 

Mvh. Erik.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Erik :) 

Nu kender jeg ikke dine nærmeste, men vil gå ud fra at de eventuelt kan være potentielle købere. Hvordan kan du vurdere at de ikke er kompetente til at vurdere din idé?

Når dét så er sagt, så kan du starte med at skrive på Amino - vi er mange kloge hoveder herinde Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Daniel:)

Havde jeg ikke lige tænkt over det med at de er potentielle købere.. ;-)

Når du skriver at jeg skal skrive på Amino, er det så ikke det jeg gør nu? Er bare nysgerrig hvad du mener :)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :) 

Jeg mener bare at du måske skulle skrive din idé i korte træk, så kan kompetente folk her på Amino vurdere ideen Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, 

Du skal ikke være så bange for at dele din idé. 

En ide er cirka 0 kr værd. 

Udførslen af idéen kan være milliarder værd.

Du kan evt bare smide mig en mail, så vil jeg godt bruge 10 min på kvit og frit - at give dig mit syn på din idé.  

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

For at vi kan svare på dit spørgsmål bliver du nødt til at være noget mere specifik. Vi aner ikke om det er fysiske produkter, eller en service du vil tilbyde.

Derudover ved vi heller ikke hvilken branche du henvender dig til, så det er rigtig svært at svare på for os.

Jeg synes generelt at amino brugere er sparsomme med oplysninger, når de har en idé eller vil have rådgivnining til et område der omhandler deres virksomed. Det er som om folk tror de bliver dårligere stillet hvis flere kender til deres idé/virksomhed, hvilket jeg synes er ærgerligt, og ikke mindst en forkert opfattelse. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Birk og Jannik har helt ret ! Smile

Der til kommer at du skal passe på at tage tage råd fra 3F - og det er ikke Fagforeningen jeg mener men Fools , Friends and Family.

En anden måde at trykprøve din idé på er at undersøge om der er nogen konkurrence på det marked du er på vej ind. Er der det så er markedet og ideen bæredygtig, er der ikke ville jeg være meget forsig.

Eksempel: Online salg af smykker er der mange der gør, det er bæredygtigt hvis det bliver gjort ordentligt. Online salg af Is har jeg ikke set endnu, så det er nok ikke den bedste idé Wink

Tag endelig ikke det her som en udfordring til at gå igang med at konkurrere med de store drenge direkte - du skal finde dig en Niche at dyrke

//Morten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)