Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at organisere arbejdsdagen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg står i den situation, at arbejder inden for 2 forskellige selvstændige erhverv, og kommer desværre tit til at rode dem sammen, hvilket resulterer i overspringshandlinger og manglende effektivitet.

Jeg har søgt efter et program, der kan hjælpe mig med at planlægge min arbejdsdag, og på den måde kan give mig det samlede overblik.

Det er en jungle, med mange forskellige programmer, og jeg vil helst i gang med det rigtige første gang, så jeg søger derfor lidt råd og vejledning.

Jeg har et par krav til programmet:

- Mulighed for at skemalægge dagen

- Påmindelse via pop-up's på computeren, der fortæller mig hvad der skal ske næste gang

- Overskuelighed! 

Jeg håber jeres erfaring kan komme mig og andre til gode.

Der er blevet foretaget en søgning efter lignende forespørgsel, men jeg havde ikke heldet med mig. I må meget gerne linke til lignende tråde, hvis disse findes.

På forhånd tak!

Søren

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Havde selv samme problem, og jeg synes at Trello har været en stor hjælp.

Jeg lister opgaverne derinde, og så sørger jeg for, at når jeg påbegynder en opgave, så lader jeg mig ikke distrahere af andre opgaver.

Det at have skrevet opgaverne ned, gør også at jeg ikke kontant tænker på opgaver, og dermed er det nemmere at koncentrere sig om det man er igang med.

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mac bruger.. bruger mac computer, ipad og iphone... og jeg lige som dig har mange ting at holde styr på... min egen private kalender, min firmakalender, min musikkoncert kalender, min fritdsjob kalender, min manager kalender... osv osv osv... 

Og efter jeg fandt ud af at jeg kunne oprette flere forskellige kalendere i IOS egen kalender, med hver sin farve osv... blev det sku hurtigt nemt og overskueligt... da det automatisk synkronisere til min ipad og telefon, har jeg altid alle kalendre lige ved hånden. 

:-)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Outlook 2013 task list kombineret med din inbox.

Det har ikke Cafe Latte, Mac og startup image...pure Microsoft, absolut usexet men det virker og det er lynhurtigt når du kender shortcuts (ikke meget muse fumlen) :-).

Brug lidt tid på at sætte dig ind i hvordan det virker og så vil du nok hurtigt set lyset, selv køre jeg hele molevitten i en task list og en tom inbox.

OG..meget vigtigt: Når du lukker ned om aftenen må der ikke være en eneste mail i din inbox!

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Genialt program!

Det løser i hvert fald overskuelighed, og giver et let overblik over hvor langt man er, hvilken jeg mener er en virkelig essentiel ting i en startup.

Jeg tror jeg vil bruge Trello, og så kombinere det med outlook, så jeg samtiddig kan holde styr på mine samtaler. Jeg troede egentlig at gmail kalender slog outlook med længder.

Tak for bidraget med IOS. Desværre er jeg ikke den store mac bruger, men det ligger måske engang ude i fremtiden.

Tusind tak for alle bidrag :-)

/Søren

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Søren

Jeg har samme problem som dig. 

Jeg har hørt at Trello skulle være udmærket, men jeg har dog valgt en væsentlig mere simpel model. Jeg har er stort A3 ark liggende på skrivebordet, her lister jeg og organiserer dagens opgaver, og streger ud efterhånden som de bliver løst.

Hverdag starter jeg så med at gennemgå gårsdagen ark, også laver en ny plan for dagen

Det er ret "low-tech" men det virker fint for mig

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten!

Jeg har selv benyttet mig kort af den model, jeg valgte dog at mordanisere en smule, ved at benytte posters.

På den både var det dejlig nemt at tilføje og fjerne poster fra dagen program. Trello er egentlig bare en optimeret version er poster-modellen, det er nok derfor jeg er så vild med det ;-)

/Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)