Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. opstart af fodboldgolfbane i Thailand (en der har kendskab til Thailand?)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens 

Jeg overvejer lidt, at tage til Thailand og opstarte en fodboldgolfbane i et turistområde. Nogen der har kendskab til Thailand og ved, hvad sådan et projekt kan koste? Hvad man skal være opmærksom på? Nogen der ved, hvad det koster at leje jord? Kan jeg få noget i værk hjemmefra, eller er det på med rygsækken? 

Besøgte selv en bane på Koh Samui i sommers og det var velbesøgt med europæiske priser. Leveomkostningerne er små, hvorfor jeg ser gode muligheder.

Jeg håber en af jer kan hjælpe. 

Ved siden af ønsker jeg, at drive en lille webshop derfra - hvis alt spiller.

God aften

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesp
Hvis man har mange penge, kan det meste lade sig gøre, men jord er ikke billigt i Thailand - når det skal være i nærheden af et turistområde. Her skal du regne med minimum 2,5 millioner Baht per Rai (Kr. 307 pr. kvm) og det er minimum. Langt det meste jord koster mere. Jeg ved ikke hvad kravene er til sådan en fodboldgolf bane, men jeg forestiller mig at det mere eller mindre bare skal være noget jord der skal have smidt noget græs på?
Her kan det nok godt lade sig gøre at leje noget jord rundt omkring og her kan priserne være meget varierende, men sørg for at få en god advokat til at hjælpe dig med sådan en lease aftale, så du ikke kan smides ud, når kunderne begynder at vælte ind.

Udover det, så skal man lære at drive forretning i Thailand, hvis ikke det allerede er noget du har erfaringer med? Det er ikke helt så "simpelt" som det er i DK, men heller ikke umuligt :-)

Good luck! :-)

Hilsen Jørgen 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)