Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektopgave vedr. telefonsalg.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at skrive en projektopgave om små og mellemstore virksomheders brug af telefonsalg (telemarketing, mødebooking o.lign.) som en del af deres samlede salg og markedsføring.

Er der nogen herinde der kan hjælpe med at henvise til steder hvor jeg kan finde oplysninger dette.

Venlig hilsen

Linda

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogen der kan svare på mit indlæg!?

Venlig hilsen

Linda

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Linda,

jeg tænker, at det du søger må være noget du også selv ville kunne finde. Hvis du står og mangler virksomheder der benytte sig af telesalg eller andet i den dur, så kan du jo evt. starte med SELV at tænke ud af boksen! Start med at tænke..:"Hvem mon benytter telesalg?", "Hvem tilbyder mon telesalg - gør virksomheden det selv med egen afdeling eller er der et konsulent firma på?", der er rigtig mange faktorer der spiller ind! :)

Hvis du startede med at konkretisere, samt give flere oplysninger ville jeg endda også tro, at flere ville være dig behjælpelig!

Nu søgte du jo kilder til det, er det i form af virksomheder der benytter det eller er det bøger du er ude efter? Jeg ved ikke om det just er mig der ikke helt kan finde rundt i det. Inden du går fuldstændig i frustration, som jeg føler lidt du er på vej til med dit sidste indleg:

Lindajensen:
Er der slet ikke nogen der kan svare på mit indlæg!?
 
Så tab ikke modet ;)

Hvis du vil have et lidt inspirerende citat med angående salg, og måske en youtube video du kan se, så linker jeg det i bunden! Det handler meget om det her med at sælge, og hvordan man "skal" gøre det - også samt hvordan man skal lede, ganske inspirerende! 

http://www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action?language=da
People don't buy what you do; they buy why you do it. And what you do simply proves what you believe!

Ha en fed weekend!
Hilsen
Mads Grønning 

 


Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit var, Mads :-)

Det jeg skal prøve at finde ud af til min opgave, er hvordan små- og mellemstore virksomheder anvender telemarketing og mødebooking som en del af deres samlede salg- og markedsføring. 

Grunden til at jeg har valgt at skrive opgave om dette, er at jeg har hørt at der er mange virksomheder der ikke benytter de muligheder der er indenfor telemarketing og mødebooking. Sandsynligvis fordi det er vanskeligt at gå til for navnlig mindre virksomheder.

Det er en opgave i faget markedsføring på HHx. 

Venlig hilsen

Linda

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Et spørgeskema må vel være vejen frem..

Eller kontakte nogle TM selskaber og høre om deres erfaringer.

Nu aner jeg jo ikke hvordan andre små virksomheder gør det - men for mit eget vedkommende benytter jeg ikke TM af flere grunde;

Jeg foretrækker selv at tale med kunderne, ligesom jeg foretrækker at der er andre virksomhedsansatte der kontakter mig - det skinner alt for tydeligt igennem når det er et TM selskab.

- Der er så mange andre "let tilgængelige" muligheder - Facebook, Adwords, Affiliate osv.

- Man er usikker på afregningsmetoderne + om det er rentabelt.

Men nok mest ( taler for mig selv) nervøs for om det er et overivrigt fjog der ligger og ringer rundt ( på vegne af mig/virksomheden), og faktisk chikanerer den potentielle kunde - som man jo desværre lytter til jævnligt.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå  in på jobnet,dk  og søg på telemarketing,,, der vil du få en del relevante firmaer frem

Du kan ikke komme tættere 

Serie 

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for alle svar :-) Håber at jeg evt. må vende tilbage med flere spørgsmål.

Venlig hilsen

Linda

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)