Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab overblik - hvordan sikrer i at det er korrekt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

I de firmaer jeg har og har haft, har jeg altid betalt for at få bogført og lavet momsregnskab og årsregnskab.

Jeg følger selvfølgelig med i nøgletallene, men når jeg kigger på f.eks. en resultatopgørelse, balance, osv. er der meget af det jeg ikke ved hvad er. Det interesserer mig heller ikke, selvfølgelig kigger jeg på de vigtigste nøgletal, men resten er volapyk for mig.

Jeg har det fint med at fokusere på det jeg kan finde ud af - at vækste et firma - men det gør nogle gange at jeg føler jeg ikke har 100% overblik over regnskabet. Og jeg tænker også at hvis der f.eks. er fejl i regnskabet, så ville jeg aldrig opdage det. Og hvad hvis det er gjort forkert og jeg f.eks. kommer til at betale for meget i moms? Jeg ville aldrig selv opdage det, og pengene ville vel være tabte. Osv. osv.

Derfor tænkte jeg over hvad andre, som ikke selv laver regnskab i deres firma, gør for at sikre at det er korrekt og at der ikke bliver lavet rod i det?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er også frustrerende ikke at kunne gennemskue tingene - jeg vil rigtig gerne lave et blogindlæg på mit site, som belyser dine udfordringer.

Gider du smide mig en mail på hej@probitas.dk med dine udfordringer, og må jeg evt. sparre med dig i forhold til indlægget?

Ha' en dejlig dag.

De bedste hilsner

René

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)