Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger totalløsning indenfor laserskæring, smedeopgaver, lakering og evt. emballering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne Aminoer, Big Smile

Jeg har fået produceret nogle prototyper af fyrfads-stager i metal, og nu skal jeg have gang i en egentlig produktion. MEN min udfordring er at jeg mangler en producent / metalsliberi el. lign., som kan tilbyde en totalløsning i det omfang det nu kan lade sig gøre. Produkterne skal både laserskæres, nogle skal bukkes og andre skal svejses sammen (runde) Der skal ligeledes laves holder til fyrfads lysene. Ligesom produktet efterfølgende skal lakeres. Jeg har masser af billeder og filer.

Som sagt ønsker jeg at samle min produktion, så meget som muligt.

Håber virkelig der sidder nogle bag skærmene og tænker, hov, det kan jeg... eller kender nogle som kan....

På forhånd tak

SmillaBig Smile

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 11:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det lyder rigtigt spændende.

Det du skal bruge er et maskinværksted, hvor de har cnc-maskiner til laserskæring, og som gerne vil tage en sådan opgave ind. Hvis du har alt materiale, mål og data omkring produkterne. Så er det bare og prøve at ringe rundt til maskinværksteder.

Vedr. lakering, da kan vi sagtens hjælpe med dette via vores malerværksted, og vi kan også sagtens stå for lager og ordrehåndtering via vores lagerhotel. Du er mere end velkommen til at kontakte os for yderligere info.

De bedste hilsener herfra

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Brøndby
Tilmeldt 19. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Længe siden du søgte løsningen, men det skal ikke forhindre dig eller andre som sidder med samme søgen, vores virksomhed er her i år blevet af en størrelse hvor vi kan tilbyde det hele, som smedevirksomhed har vi nu buk, svejs og laserskæring samt lasergravering
vores nye laser napper plader på 3000x1500 i op til 20mm godstykkelse.
Hos os laver vi mange specialopgaver til sceneshow og hjælper folk med prototyper og små produktioner.

vedr vores laser er der her link til vores side globalmontage.dk

GlobalDK
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)