Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. navn på virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er i et dilemma. Jeg er ved at starte firma op, jeg har en hjemmeside med smykker jeg selv har lavet. 

Mit navn har hidtil været "Design By C", Dette er for det første optaget, men jeg har også handlet lidt smykker fra udlandet, hvilket ikke gøre designet mit mere.

Jeg har følgende i tankerne indtil videre:

- CAHA - en blanding af navn og efternavn (Dette er dog lidt svært at udtale og ikke et ord der hænger rigtig fast)

- CIHA - en blanding af navn og efternavn (dette er dog ikke helt i sammenhæng med mit navn Camilla Hviid Andreasen)

- By Hviid - mit mellemnavn

Er der nogen der har nogen holdninger til disse navne? 

Er der nogen der har et godt navn i ærmet :)?

Mit navn er Camilla Hviid Andreasen, det må gerne både indholde mit navn, mit mellemnavn og gerne mit efternavn også, 

PFT - og rigtig god dag til jer.

- C

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

CamillaSoe:

- By Hviid - mit mellemnavn

Synes jeg egentlig lyder meget fedt! Hvis du vælger denne ville det dog nok være smart, at købe domænet byhvid (med ét i) også - da du nok risikere at nogle staver det på den måde.  

Held og lykke med projektet. :)

Mvh Uffe

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Tusind tak for feedback. Det er super fedt du ville hjælpe, og du har en virkelig god pointe i det du siger. Jeg har tjekket op på beggenavne, de er ledige, så mon ikke jeg ender med at købe begge to :)

Endnu engang tak :)

- C

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)