Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på emballage webshop!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet en del med min webshop for at få den mere overskuelig. Og så kunne jeg da rigtig god lige tænke mig at høre jeres mening?

Hilsen PernilleBig Smile

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Jeg har klikket lidt rundt på din side, mest fordi jeg blev fanget af at se alle dine produkter.

Umiddelbart virker det til det hele spiller.

Det eneste der generede mig var dog at ved f.eks følgeseddellommer skal jeg klikke ind på hver enkelt for at se hvor mange der er for prisen der er angivet. Det giver mig ikke et hurtigt overblik over prislejet, som jeg personligt gerne ville have haft.

Jeg har nu lagt din side under foretrukne, til den dag jeg får brug for emballage Yes

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner måske at fragtomkostningerne bliver gjort noget mere tydelige - det kan ske jeg har overset det, men jeg skulle ind under "Om os" for at finde dem og ikke "Salgs- og leveringsbetingelser" som for mig gav mest mening at kigge først?

Dertil, så åbnes en ny side når man trykker på slideren på forsiden, fremfor at den blot skifter :)

 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Jeg savner måske at fragtomkostningerne bliver gjort noget mere tydelige

Skulle lige til at skrive det samme som Allan. :) 

Samtidig skriver i følgende under "Om os":

 

Men når man går til kassen med et produkt, så står der (jeg tænker det nok er jeres "ekspeditionstillæg" som står her, men forvirrer lidt når der står fragt): 

 

Jeres "Indkøbskurv" knap er en anelse svær at få øje på:

- Derudover synes jeg det er en fin og overskuelig shop - med et dejligt stort udvalg. 

Held og lykke med shoppen :)

Mvh Uffe

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej ja, jeg kan da godt se at det med Fragtomkostningerne vist er lidt forvirrende! Det får jeg lige rettet til.

Tusinde tak for kommentarerne. Man kan hurtigt få overset noget når man sidder længe med den samme ting! ;)

Hilsen Pernille

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Jesper, du siger bare til hvis der er noget jeg kan hjælpe med :)  - så får jeg ordnet følgeseddellommerne i mellemtiden :)

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

En mindre ting. Jeg synes ikke jeg kan se forskel på produktfotos på fx siden med postæsker - selvom produkterne selvfølgelig er forskellige størrelser.

Det betyder meget at man kan se om det er en tynd eller en tyk kasse. Gør det visuelt overskueligt.

VH Jonathan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)