Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af produkter i hvilke kategorier på Webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

kryptisk overskrift, jeg ved det.....

På vores nye webshop som sælger tøj, er jeg stødt ind i et lille problem.

Indtil nu har vi været i en kollektionsperiode, det vil sige at vi ikke har haft udslag før nu.

Nu har vi så udsalg og alle de nye produkter vælter ind af døren og hvad så?

Skal vi lave et Outlet på siden og smide alle de "gamle" produkter derover og have ren røv i vores hovedkategorier eller skal vi bare beholde produkterne med splatter på sammen med alle de nye produkter.

Pro/kontra?????????

Lige nu er der 4 kategorier, Mand, Dame, dreng og pige.

Hvad virker bedst?

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nok sikre mig at produkterne var både på deres normale placering og så i en kategori for sig hvor der kun er tilbud. Vi har pt. en lang række ure på udsalg og har i den periode så placeret vores produkter to steder.

Fordele - Flere klikker på det og kan måske nemmere ende med at købe

Ulempe - I nogle mærkers øjne så vil de helst ikke have noget "nedsat" på deres side. Det er måske mere store sider som Hugo Boss mm. som selv sælger tøj på deres side, men for os almindelige sider så har vi af og til lidt lager som vi skal af med så vi er lidt nød til det, men ellers er der ikke nogle ulemper i mine øjne andet end at man går på kompromis med sin stil.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke så stærk på tøj, men vil da give min personlige mening.

Jeg vil nok vurdere det fra gang til gang.

Det med en outlet, kan sikkert virke meget godt, men så forventer folk nok også en lavere pris end normalt.

Det kræver I er villige til at sætte prisen ned så folk virkelig kan se at de sparer noget.

Derudover skal I selvfølgelig også tage den tid med, som det tager at lave outlet delen og flytte de "gamle" produkter derover.

Her tænker jeg den tid det vil tage, i forhold til "bare" at lade dem være og så sætte prisen ned.

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kineseren fra Mors

Se det er så her problemet også er, da en del af vores leverandører er af Hugo Boss kaliberen og det er dyre en Boss.
Vil det så ikke skade salget og trække de nye produkter ned hvis de står side om side med udsalgsprodukter.

 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Thaysen Køhler

Der vil altid være min. 30% at spare i forhold til den oprindelige udsalgspris, så lidt er der da at komme efter.

Man kan så begynde at vurderer om man skal lave en tro kopi af det normale setup man har, altså i vores tilfælde Mand, Dame, Dreng og pige.
Eller man bare skal gå med en light version uden alle underkategorierne, så man bare ser alle udsalgstingene i en stor pærevælling i outlet, men stadig kan se dem under de normale kategorier og underkategorier.

 

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det vil være et problem. I forvejen ser man jo Hugo Boss, Eton og lign. på tilbud/udsalg hos f.eks. Magasin i deres shop, så hvis ellers det bliver gjort lækkert og pænt, så vil I formentlig kun øge omsætningen. I skal nok blot clear det med jeres leverandører så I ikke får nogle problemer den vej igennem. Det har der desværre været nogle historier om tidligere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)