Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne reseller - WHMCS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg skulle hører om der nogle der har erfaring med WHMCS og danske domæner. Leder efter enten et plugin eller en reseller hvor jeg ikke skal bekymre mig om noget og priserne er relative gode. Har hørt noget om Hexonet, men kunne godt tænkte mig at hører erfaring og priser .

Mvh

Kwazo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste er selvfølgeligt at blive registrant hos DK-Hostmaster. Deres API er meget nemt at have med at gøre, så tager ikke særlig meget at udvikle et WHMCS modul til dem. Dog skal man ligge 25 000kr i depositum til DK-Hostmaster for at blive registrator plus et årlig gebyr.

Hexonet virker godt, men vær opmærksom på at det selvfølgeligt koster noget mere end at bruge DK-Hostmaster i længden og at hvis du ikke selv gør noget ved det så vil Hexonet stå som betaler af domænet fremafrettet. "Normalt" plejer registranten at betale direkte til DK-Hostmaster for fornyelser.

Jeg mindes at OpenSRS også tilbyder .dk domæner. Mit bud er at overstående også gælder for dem.

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan lave en aftale med OpenSRS. Der kan du sælge .dk domæner via deres API som alle deres andre domæner. Vi benytter selv Enom og OpenSRS. Eventuelt så se på extended domains fra Modulesgarden hvis du vil have et moderne interface med grupper etc.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hexonet er sgu nok den nemmeste måde. Har selv kun brugt det i test, da jeg var nysgerrig. 

Men bruger dem til at registere de fleste af mine domæner - og det fungere fint. 

Her er deres WHMCS modul. :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret i også at sælge andet end domæner (f.eks. webhoteller), så har vi en reseller løsning, hvor du kan få API-adgang til et domænesystem hos os, som du kan integrere i WHMCS via vores modul.

Skriv endelig til mig på info@danhost.dk for nærmere information om dine indkøbspriser.

Læs mere om at blive hosting reseller med webhoteller, domæner m.m. >> 

Hilsen Kathrine Svendsen,
Danhost ApS 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)