Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbilleder, how?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder fritlægning når man fjerner baggrunden fra et billede. Det er billigt at få gjort for en, jeg bruger www.picclipping.com det koster kun 5. kr og er de billigeste jeg kan finde og man får meget for pengene da de kan hjælpe med SEO optimering af billederne, noget kan de gøre og andet rådgiver de om.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er naturligvis forskel på produkterne, men hvis du forstår Photoshop, så tager det kun et minut at fritte et produkt.

Hvis det er små produkter, sko, tasker eller noget i den str. ville jeg anskaffe et Packshot bord. Her kan du med et par lamper lave en opstilling så du slipper for at fritte og kan køre en batchfil på dit skud, så det er klar til din shop.

Her er et par eksempler på skud fra packshotbord hvor der bare er kørt en Photoshop batchfil efterfølgende.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dannydj:

Det hedder fritlægning når man fjerner baggrunden fra et billede. Det er billigt at få gjort for en, jeg bruger www.picclipping.com det koster kun 5. kr og er de billigeste jeg kan finde og man får meget for pengene da de kan hjælpe med SEO optimering af billederne, noget kan de gøre og andet rådgiver de om.

SEO optimering af billederne lyder fornemt, men det er jo bare, at de giver billedet et navn... Det tager 10 sek...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det også derfor de ikke tager penge for det, tror det skal ses som en ekstra lille service når de alligevel har fat i billederne og faktisk har de været med til at holde mig skarp på hvordan billederne navngives, for det er ikke ligemeget. Men ja jeg kunne selv gøre det, men når de gør det slipper jeg, og det bliver gjort korrekt, men det er ikke det jeg betaler for.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dannydj:

Måske er det også derfor de ikke tager penge for det, tror det skal ses som en ekstra lille service når de alligevel har fat i billederne og faktisk har de været med til at holde mig skarp på hvordan billederne navngives, for det er ikke ligemeget. Men ja jeg kunne selv gøre det, men når de gør det slipper jeg, og det bliver gjort korrekt, men det er ikke det jeg betaler for.

At overlade navngivningen af billeder til et grafiker firmaer er i min verden tåbeligt, da du ved meget mere om dine produkter, keywords mm. Så du mister helt sikkert på det, ved at lade andre navngive dine billeder, når du ik aktivt selv researcher på det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan heller ikke se meningen med at lade andre navngive billederne, men en faktor kunne jo være mængden af skud man tager.
Alle billeder vi tager navngiver vi ved fotoskud også da vi benytter et PC program til at skyde direkte i for efterfølgende automatisk deling på nettet.

Det vi oplever er at kunder finder os på dessin nummer/varenumre.

Så vi navngiver altid på samme måde, no matter what....
Varenummer-herre/dame-farve-producent-type (sko, trøje......) og altid med adskillelse af bindestreg og ikke underscore, komma eller andet.

Det gør også søgningen lettere efterfølgende hvis vi skal finde et produktskud som skal bruges i en anden sammenhæng, eller hvis hele siden crasher.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens selv tage dine billeder, og sende dem til os.

Så vil vi kunne fritlægge dem, redigere dem lidt i farven, gemme dem i det pixels forhold du ønsker, samt 72 dpi, så de er helt klar til at få på nettet i bedste kvalitet og hvor de fylder mindst muligt (Loading Tider)

4,00 DKK per stk. /m moms.

Alt lavet i Photoshop.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)