Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 33
Fra  Nordisk Bartending Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Vi er to gutter der så småt er ved, at starte et firma op. Vi skal derfor bruge en der kan designe hjemmeside og evt. opsætte betalingssystem. Dette må gerne være samme person. Skriv hvis I er interesserede, eller kender nogen der kan være det. 

Ps. Hvad synes I er det bedste betalingssystem? Det skal være online internethandel. :) 

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders + partner!

Jeg vil meget gerne høre yderligere om jeres ønsker og krav til hjemmesiden.
Tjek din indbakke. Jeg har smidt dig en besked :)

Venlig hilsen

Mathias 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er også meget interreseret, hvad skal jeg gøre.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andersgregers

Er det til jeres festkoncept I skal bruge en hjemmeside? Uanset, har jeg stort set ikke lavet andet de sidste 10 år, så du er velkommen til at hive fat i mig på dd@d-form.dk hvis du vil have et uforpligtende tilbud, eller bare svar på et spørgsmål. 

Uden at fokusere på teknik, så er det bedste betalingssystem lidt firkantet sagt, det som flest bruger, og her kommer vi ikke uden om dankortet. Det er samtidig også det som, efter min mening, sender det bedste "signal" i forhold til at fremstå som en professionel og seriøs forretning. Men om det er det rigtige for jer, kommer også an på hvordan kundens "købsproces" er i jeres forretning. MobilePay er bestemt også værd at kigge på.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Blackbox Development Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,
Jeg er partner i et IT-udviklingshus Blackboxdev.co med placering i Malaysia.
Vi laver offshoring for danske virksomheder samt web og app udvikling. Vi er danske projektledere der er placeret i Malaysia, så kommunikationen er nem og prisen til at have med at gøre.
Vi kan bestemt hjælpe dig med jeres projekt. Hvis det har din interesse så lad os tage en uforpligtende snak, så jeg kan spore mig lidt mere ind på krav til funktionalitet.
Glæder mig til at høre fra dig.
Mvh.
Kasper 
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vi vil meget gerne være behjælpelige med opsætning og udarbejdelse af jeres nye hjemmeside. Du kan se hvad vi tidligere har lavet på vores referencerside. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med en lille beskrivelse af jeres koncept, samt dine kontaktinformationer. Så kan vi tage en konstruktiv dialog omkring jeres muligheder. 

I forhold til betalingssytem, afhænger det af flere parametre - vi vejleder meget gerne her når vi har hørt mere ind til hvad i forventer af ordre indgang, samt hvilke produkter i sælger, til hvilken målgruppe. 

Håber på at høre fra dig :-) 

God mandag. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg synes det lyder meget spændene. Hvis du sender mig en mail på nicolaj@flymedia.dk med mere information om jeres projekt, så gir jeg et uforpligtende tilbud! Hvis du har nogle spørgsmål svarer jeg også gerne på dem :)

God dag,
Nicolaj

Fra København S
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 33
Fra  Nordisk Bartending Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!
For det første, tak for den massive støtte I giver! Det er virkelig guld værd, at have noget professionel backup i starten af sådan et projekt her!:)

For det andet, hvis vores budget ligger på ca 10.000-15.000 for design, lyder det så helt hen i vejret? Mere om det overhovedet er nødvendigt at svare, hvis vi ikke ligger i samme prisrække:)

Mvh Anders og Toobias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Andersgregers:

For det andet, hvis vores budget ligger på ca 10.000-15.000 for design, lyder det så helt hen i vejret? Mere om det overhovedet er nødvendigt at svare, hvis vi ikke ligger i samme prisrække:)

Et budget i dette spænd lyder bestemt ikke hen i vejret. Du kan få en løsning til alt fra 1.000 til 1.000.000. Det afhænger af hvilken kvalitet man ønsker at få leveret, som i alt andet :-) 

I vores sammenhæng tager vi som udgangspunkt 9.900 for en løsning i kategori med den du efterspørger her i tråden. For denne pris får man en moderne og funktionel løsning i en rigtig god kvalitet. 

Skriv endelige hvis du har spørgsmål i denne forbindelse :-) 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er ja... Det er bestemt muligt at lavet et godt setup til de penge. Husk blot, uanset hvem du vælger, så sørg for at hjemmesiden bliver "responsive" så den kan fungere optimalt på alle enheder (desktop, tablet og mobil). Undersøg de systemer som udbyderen vil levere og sørg endelig for at være leverandøruafhængig, så du ikke er bundet til en bestemt leverandør når hjemmesiden er lavet. Undersøg også hvilke tiltag leverandøreren har gjort for at sikre systemet (sikkerhed), samt hvad der gøres for at optimere siden (seo). 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)