Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billy´s Billing - nu på TV

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot TV reklame - godt gået - håber I får succes.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg virkelig den eneste der har set den og fundet den god - ? Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dit første indlæg lægger ikke rigtig op til debat det er nærmest blot en konstatering.

Jeg har set reklamen, den er sådan set fin nok. Men tvivler på at det er en god forretning for Billy med tv reklame. Med de priser der er på tv reklame skal der godt nok langes mange abbonnementer til kr. 129 om mdr. Over disken før reklamen er tjent hjem. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke stødt på den endnu. Hvilken kanal har du set den på? /Jesper
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

mener du en af dem på tokekruse.dk?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tv2

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Per Krabbe, scanboat.com:

Er jeg virkelig den eneste der har set den og fundet den god - ? Big Smile

Jeg har set den, men må indrømme at jeg ikke syntes den var noget særligt, men sådan er det jo med de fleste tv-reklamer, der skal efterhånden en del til for at udmærke sig i det felt.

Personligt så er der rigtigt mange ting som jeg ikke forstår omkring Billy, jeg forstår ikke hvorfor de mener en tv-reklame er det rigtige move på nuværende tidspunkt, det er klart at konkurrence på deres marked er blevet væsentligt hårdere, det er klart mit indtryk at de bliver kørt over af Dinero på hverdags basis, Thorborg skriver at de får 200 tilmeldinger pr. dag, hvilket må gøre enormt ondt på Billys, for så stort kan det danske marked for regnskabs systemer heller ikke være.

Men selvom det kunne pege på at man skulle øge markedsføringsindsatsen, så hvis man følger de forskellige Billys tråde, her og på Facebook, så virker det som om der stadig er en del produkt problemer, med kunderne der ikke er kommet over på den nye version, af den ene eller anden grund. Jeg forstår ikke man sætter alle sejl ind på at fikse det grundlæggende produkt.

Men de har gjort det før, jeg kan huske engang jeg checkede deres ide-storm (eller hvad produkt de nu brugte til at opsamle brugerideer) hvor der var to features som var meget efterspurgte og havde været det i over et år, brugerne var blevet sure fordi de var blevet lovet deadlines som for længst var brudt. Men samtidigt læste jeg i Markedsføring en artikel om hvorfor Billy lige havde brugt jeg tror det var en 250K på at lave en video om ejernes USA eventyr. Jeg må indrømme at jeg var målløs. De penge kunne efter min estimering sagtens havde købt brugerne de lovede features.

Det virker som om man sætter selvpromovering og markedsføring, meget højere end kunderne, det tror jeg ikke holder i længden.

Samtidigt forstår jeg heller ikke stilen, jeg læste seneste indlæg på Tokes blog, som udråber ham til Regnskabs Kongen af Danmark. Det forstår jeg simpelthen ikke for de virker åbenlyst usandt i mine øjne, som nation har vi fostret Damgaard-data, Navision og Economic alle millard-virksomheder, så er det lidt svært at forstå at man kan kalde sig Regnskabs Kongen, ved at havde et 2013 regnskab med 1.2 million i bruttofortjeneste og en egenkapital der er negativ med omkring det samme.

Selvom jeg lige er rundet 39, så føler jeg mig som den lille dreng i kejserens nye klæder der siger han har jo ikke noget på. Men det skal nu ikke lyde som om at jeg ikke tror at Toke har gjort det godt, det tror jeg helt sikkert han har, han kører i Porsche og har en fed lejlighed i et af verdens meste spændende byer. Hatten af for det, men jeg forstår ikke hvorfor det man ikke sætter sin egen troværdighed højere, end at skrive ting der i bedste fald er en ekstrem stramning.

Når men lige meget om man kan forstå det eller ej, så er Billys og kampen om regnskabsmarkedet bestemt underholdende stof.

 

 

 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fedt at de fleste kan lide vores TV-reklame, som er nået ud til 3.000.000 danskere på alt fra TV2, Fri, Sport og Charlie! Og så er det altid interessant at høre andres meninger – også selvom de både er hule og baserer sig på mavefornemmelser. Det er ikke fordi jeg kommer ind på, hvordan det går med reklamen, men lad mig da lige svare på Lundsby’s mange ting, for tænker at folk er interesseret i at høre den korrekte udlægning af Billy.

Om man kan lide reklamen eller ej, det er så vidt en subjektiv vurdering – jeg kan blot tilføje, at den er nøje afstemt, testet og mange har kun sagt gode ting om den. Tanken med reklamen var ikke at skrive historie, men at kommunikere et simpelt budskab ud. Tjek, det det lever reklamen op til, som du i øvrigt kan se sammen med de 10.000 andre, som har set den alene på " title="Billy Regnskabsprogram">YouTube "Billy Regnskab".

Hvis der er nogen, som kører nogen over, så er det selvfølgelig Billy, der kører over konkurrenterne. Der går jo ikke langt tid før Dinero har flere brugere end der er danskere i Danmark – og sjovt nok, så klager vi ikke. Så mon ikke de tal er pustet en anelse op. Det kan de kommende regnskaber jo vise, hvem som er størst :-)

I forhold til programmet, så er det klart, at når man går fra en version af et program til et andet, så tager det tid. Vi er kommet up to date med programmet og vi har nu en skaleringsfordel, som gør det let for os at vækste yderligere i fremtiden – og ja udvikle de sidste funktioner, som der er efterspurgt (og som konkurrenterne i øvrigt heller ikke har). Ting tager tid og det er aldrig let at kommunikere ud, når man optimere det, som brugeren ikke er i direkte berøring med – det tror jeg også, at du ved, som it-ekspert.

Markedsføring og produktudvikling går hånd i hånd. I Billy har vi indtil nu afsat væsentlig flere penge på udvikling end markedsføring – ja faktisk har vi ikke brugt særlig mange penge på markedsføring før vi kørte landsdækkende TV-kampagne (som i øvrigt ikke har belastet virksomheden, men som jeg selv er kommet med). Det har vi netop ikke gjort, fordi vi har fokuseret på produktet – men det tager bare tid at bygge et godt stykke software – især et regnskabsprogram, hvor alt skal stemme. Så alt sker i den skønneste orden og vi vægter selvfølgelig vores brugere ufatteligt højt, men tænker også langsigtet, så vi ikke ender med et program, hvor svartider bliver et problem (se bare på E-conomic, som den dag i dag kæmper med sådanne problemer og lad os ikke se om der er andre, der løber ind i den mur).

I forhold til vores iværksætterfilm "Den Amerikanske Iværksætterdrøm", blev den produceret, fordi jeg dagligt modtog rigtig mange henvendelser fra iværksættere, som var nysgerrige for at høre, hvordan det var at bo i San Francisco som iværksætter – at dét nu også skulle være et problem at lytte til ens iværksættervenner og følgere, synes jeg simpelthen er for troldeagtigt at skrive.  Og nej, selskabet brugte ikke 250.000 kr. på filmen, men blev produceret for egne penge. For mig handler det ikke kun om tjene penge, men også være med til at skrive historie – det er der mange tusinde danske iværksættere, som sætter pris på, skulle jeg hilse og sige.

I forhold til mit blogindlæg ”Fra lille dreng til regnskabskongen af Danmark”, så ville folk med en anelse humor kunne se det sjove i det blogindlægs titel. Det er jo netop et bevis på, at man tager tingene med et smil (hvem fanden gider at være regnskabskonge?!). Hvis du havde nærlæst blogindlægget kan du se en ærlig iværksætter-fortælling, der beskriver, hvordan jeg startede min virksomhed og hvor jeg er endt – så andre kan blive inspireret og motiveret for at blive ved, selv når der er bump på vejen. Det er for tamt, at du også her prøver at vende det til noget negativt. Og skal vi endelig tale om konger, så er det jo ikke sådan, at der er én, men en lang række af konger – så jeg tror ikke at jer fornærmer mange andre ved at kalde mig regnskabskongen :-)

Jeg tror egentlig ikke, at du ville fornærme mig (det har du heller ikke!), men jeg synes godt nok, at du har skrevet det hele lidt anspændt om noget, som er ganske succesfuldt. 

Go’ aften.

Toke Kruse :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:
Jeg tror egentlig ikke, at du ville fornærme mig (det har du heller ikke!), men jeg synes godt nok, at du har skrevet det hele lidt anspændt om noget, som er ganske succesfuldt. 

Hej Toke

Jeg er på ingen måde ude på at fornærme dig, jeg ser dette som en konstruktiv debat og det håber jeg også du gør.

Det sagt så har jeg så svært ved at forstå hvorfor Billy skulle være specielt succesfuldt eller overhovedet succesfuldt. Når jeg slår op på Proff ser jeg et 2013 med 1.3 millioner i bruttofortjeneste og et resultat på -600 K, så kan jeg bare ikke få det til at passe, slet ikke hvis man ser det i forhold til at I har 10+ ansatte.

 

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sådan Toke! Yes

Har fulgt din virksomhed i et stykke tid og det er spændende at se Billys Billing nu cirkulerer på TV.

Og lundsby, du kan da bare kontakte ham direkte hvis du stiller dig så undrende over hans virksomheds fremgangsmåde eller succes? :) Istedet for at skrive i en tråd som denne, som alligevel befinder sig i "jante tæskeren".

God torsdag,

Mvh

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)