Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress sider - Visibility ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige et hurtigt sporgsmaal til WP eksperter. I wordpress ved sider har man mulighed for at sætte en side til Public –Protected  Private –

Hvis jeg sætter en side til Privat, er den saa ogsaa blokket for at blive indexeret af søgemaskiner ? Er at sætte den til Privat det samme som NOINDEX men dofollow ?

jeg har Yoast SEO plugin installeret. Skal jeg sætte en side til NOINDEX og DOFOLLOW i Yoast plugin og Privat i instillinger ved siden eller bare éen af dem ?

Er lidt forvirret her :)

takker

anders

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak men hvad med dofollow ?

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En side der er sat til private er KUN tilgængelig for brugere og kræver et login. Derfor kan søgemaskinerne heller ikke hverken indexere den eller følge links fra den, da de ikke har et password. Derfor kan det i princippet være ligegyldig hvilken værdi du sætter i Yoast. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

G

Andreas peter Høgfeldt Andersen:

En side der er sat til private er KUN tilgængelig for brugere og kræver et login. Derfor kan søgemaskinerne heller ikke hverken indexere den eller følge links fra den, da de ikke har et password. Derfor kan det i princippet være ligegyldig hvilken værdi du sætter i Yoast. 

Hej ok takker 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ET opfolgende sporgsmaal.

Naar nu jeg har sat en side til Privat saa den ikke kan ses af gogole etc., og jeg besoger denne URL bliver det til en 404 . Er det kun et problem hvis siden allerede har været opdaget af google ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)