Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify ? Webshop-løsninger? HJÆLP!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt gode ting om Shopify, og faktisk ikke noget negativt. Kender det dog ikke tilstrækkeligt til at hverken anbefale eller fraråde det.

Hvis du har mod på at gå i gang selv, eller evt. få en freelancer til at hjælpe dig, så vil jeg anbefale - som andre også nævner -  Wordpress+Woocommerce.

Det er det mest benyttede system, det er gratis, og det er godt. Og så er det rimelig nemt.

Og vigtigst: der er så meget gratis hjælp at hente på nettet til dette system, så hvis du går i stå, eller bare har brug for et godt råd, så er der masser som kan hjælpe dig, også her på Amino.

Et par andre tips:

Husk at bede om referencer, hvis nogle tilbyder at hjælpe dig med opgaven.

Hold dig fra Danaweb, Skandiaweb og lignende som tilbyder en "gratis" side, eller et "gratis design". Det bliver dyrt i længden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Netkongen,

Tusind tak for linket. Det har bestemt givet mig mod til, at forsøge selv :) Meget brugervenligt.

Ha' en god søndag.

Vh. Jan
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tim og andre :)

Tusind tak for svar. Jeg må indrømme at på baggrund af Amadeo, Netkongen og din besked - Så har jeg fundet modet til, selv at forsøge.

Jeg har modtaget rigtig mange råd, links og ikke mindst tilbud. Og valget falder nok på Meebox som hotel og dernæst et Wordpress med Woocommerce. Det virker brugervenligt og relativt overskueligt, for en "grøn" amatør som mig. I forbindelse med brug af denne, vil jeg også kunne modtage megen hjælp og tips :)

Jeg vil dog fortsat ikke afvise et godt tilbud, hvis én er i besiddelse af kompetencerne og profesionelismen til, at opbygge en webshop for mig, i et fornuftigt prisleje? Det er dog en forudsætning, at siden laves via Meebox og med Woocommerce.

Ha' en rigtig god søndag folkens. Og endnu engang tusind tak til alle, som har givet sig tid til at svarer på mit indlæg.

Mange hilsner, Jan
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)