Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snedker til samarbejde omkring udvikling af interiørprodukter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Arbejder på at designe mine egne produkter inden for interiører branchen og har indtil videre stået for at få fremstillet mine produkter selv ved underleverandører i udlandet, designe emballage, hjemmeside mv., men vil nu gerne have en jeg kan dele mine udfordringer med, som selv har en passion for iværksætteri og interiører.

Ønsker at producerer min produkter i danmark og stemple dem som "Made in Denmark" og i den forbindelse søger jeg en samarbejdspartner i danmark, som er tømrer / snedker.

Brænder du for at designe og udvikle nye produkter med fuld fokus på detaljerne og slutresultatet, så er det dig jeg leder efter. - Du må gerne have erfaring med møbler, men ikke er must.

- Et plus hvis du er lokaliseret i Århus eller omegn.
- Du må gerne have en kontakter inden for branchen.
- Imødekommende over få nye ideer og gerne selv være en ideskaber.
- Samarbejdet diskuteres nærmere om fordeling af opgaver, økonomi mv., ved personligt møde.

Om mig:
- Er 31 år og bosat i Århus C
- Uddannet Teknisk Designer og Produktionsteknolog.
- Arbejder til daglig i en ingeniørvirksomhed, som Projektleder / Konstruktør.
- Er en åben person, der elsker udfordringer, som sætter en på prøve.
- Elsker at møde nye mennesker og er god til at skabe nye relationer.

Giver gerne en uddybende præsentation af mig selv og mine produkter, hvis den rette person eller virksomhed skulle dukke. Syntes du/I det lyder spændende, vil jeg meget gerne komme forbi til snak over en kop kaffe :).

Ser meget frem til at høre fra jer.

Kan kontaktes på:
Telefon 30 82 30 30

Linkedin: https://www.linkedin.com/profile/view?id=137612208&trk=nav_responsive_tab_profile_pic

Email: ap.denmark@gmail.com

På forhånd tak.
Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)