Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gammeldags kundekartotek

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Er der nogen der kender til et sted, hvor man kan købe et gammeldags kundekartotek? Jeg er kørende salgskonsulent, og har brug for et sted til at notere småting ned om kunderne.

Der findes sikkert også nogen elektroniske, og det kan jeg godt overveje at bruge hvis det er rigtig godt. Jeg vil dog synes det er irriterende at skulle åbne computeren eller IPad hver gang, så er et gammeldags nemt tilgængeligt og kan holdes ajour med blyant og viskelæder. Men igen, jeg har bare brug for et nemt tilgængeligt system ;)

Mvh Stamford

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke Iphone :)?

Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg da, men synes ikke der er nogen programmer der tiltaler mig til at blive som kundekartotek :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En ring bindsmappe med indholdsfortegnelse fra a-å må være den nemmeste løsning. Så "arkivere" du efter efternavn eller hvad du ønsker. 

Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Som sådan en udmærket løsning, men synes nu det er lidt stort at skulle have et A-4 ringbing med ud. Så meget kommer der ikke til at stå på hver side 😊

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange kunder er der tale om?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du køber et "stort" A4 arkiv er der plads til mange papire, men har du 15 sider på hvor kunde har du ret. 

Dog hvis du vil have det i arkiv kasser skal kan du fylde hele bagsædet og så går din ide med det skal være hurtigt og nemt lidt tabt. 

Hvis du i stedet bruger en taske så kan du have 1 2 eller 3 eller hvor mange ringbind du ønsker med og det er hurtigt og nemt ved hånden, så kan du også tage det med hjem om aftenen så det ikke risikere og blive stjålet. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb en af de der A5 notatbøger og opdel den med A-Å mærker.

Den fylder ikke meget og burde opfylde behovet.

Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar, jeg vil undersøge dem og se hvad der virker.

Der er tale om ca 100 kunder.

Jeg ledte lidt efter de der gammeldags sorte kasser, som ikke fylder så meget, er opdelt alfabetisk og der så er 1-2 små sedler pr kunde. Jeg tænkte det var det mest pladsbesparende og nemt at overskue :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)