Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CloudTextor - Ny Platform - Big Data og Marketing Tekster

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allesammen

Jeg hedder Niels, og jeg synes jeg har gang i noget virkelig fedt. Jeg er glad for det og det er jeg helt sikker på at også du kan blive Big Smile.

Jeg har igennem længere tid arbejdet på en platform, som skulle gøre det muligt at kombinere big data med det at få skrevet tekster og artikler til

Platformen hedder http://www.cloudtextor.com

Nu er projektet så langt, at der skal ske en mere eller mindre officiel launch - med forventning om at tiltrække både potentielle kunder og leverandører. Platformen skal have lidt volumen af begge dele, før den rigtige launch sker.

Leverandøren er dig, som er god til at formulere dig og få det ned på tekstform.Du sætter en ære i at kunne levere noget, der gør en forskel for de folk du arbejder for. Du gør det igennem din tekst-skrivning!

Kunden er dig som har en forretning, som helst vil bruge tiden på at drive firmaet og ikke selv skulle interessere sig for hvordan man bedst muligt skriver en tekst, der er smart, trending, catchy i din markedsføring.

For at krydre det hele, så bruger platformen online data, der fanger de catchy og trending momenter, som der hele tiden sker online.

Du ser en TV-reklame og lige pludselig, så skriver alle på nettet om dette fænomen.

Havde du haft en tekst på din blog, dit webshop, etc., . der fangede dette moment, så ville du hive ekstra besøgende forbi.

Der er også det element, der ligger i at drive forretning på tværs af landegrænser, hvor man gerne vil have en professionel platform overfor kunderne i de forskellige lande. At have en hjemmeside der henvender sig til kunden på kundens eget sprog kan være en kæmpe fordel(hvis ikke en nødvendighed), og igen kan man få en upside af at ens tekster har noget catchy og trending over sig.

MEN FØR DET HELE BLIVER FANTASTISK!

Besøg hjemmesiden og skriv dig op i forhold til det du har sinde at ville bruge platformen til.

Er du leverandør : Writer

eller

Er du kunde : Buyer

Og så en lille hurtig "flyer" :-)

Promo Flyer - Cloudtextor

Og god weekend til jer allesammen Cool

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)