Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Storformatprinter sælges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi har udvidet maskinparken med en ny og større model, sælger vi en storformatprinter.

Det er en Roland RS-540 printer, med en printbredde på hele 54 tommer eller 137 cm.

Printeren er opgraderet med både opruller, ekstra tørre-enhed og bulksystem til blæk.

Det er en rigtig fin maskine som fortsat indgår i vores daglige produktion og laver et fremragende resultat.
Den har ikke kørt mange m2, men blot til almindelig daglig produktion af bilreklamer, streamers m.m.

Den ekstra tørreenhed, med både varmelegeme og blæsere, gør at det er muligt at producere store mængder på kort tid. Med bulksystemet til blæk, store blækbeholdere der opfyldes med 1 liters flasker, giver meget lavere blækpriser og mulighed for at printe natten igennem uden at være bange for at løbe tør for blæk.

Som sagt er der masser af ekstraudstyr, for ca. 30.000,-.

Da jeg sælger den direkte, kan den købes til en billig penge. Kun kr. 39.900,- + moms.

Der medfølger alt det blæk der er i bulk-systemet plus hvad der er tilbage i de dunke jeg har stående.
Der medfølger selvfølgelig også en VersaWorks RIP.

Du er i gang med at printe storformat på næsten alle medietyper i op til 137 cm. bredde, for næsten ingen penge.

Printeren skal afhentes hos os i Odense, hvor den vil kunne ses i funktion.

PS: Skriv til mig med mail, så sender jeg gerne billeder af maskinen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)