Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Reklame / Markedsføring af ens kunder på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brug for feedback på en tanke/ide som jeg gerne vil implementere på min hjemmeside.

Nu er jeg medejer af virksomheden SmartLabels.dk og vi har rigtig mange kunder fra forskellige brancher som sender pakkeporto igennem os.

Nu er tanken at jeg gerne vil give alle mine kunder mulighed for at markedsføre sig på min hjemmeside, muligvis med en tavle på siden hvorfra reklame fra mine kunder skiftevist bliver set som en slider eller andet.

Tanken er at det bliver vist på forsiden og skal være frivilligt. 

Det skal ikke koste mine kunder noget andet end at de selv skal indsende et reklame opslag som de selv laver.

1. Er det en god ide?

2. Vil det overhovedet gavne mine kunder?

3. Vil det belaste min forside design? For jeg gør mig meget i at hele hjemmesiden skal være enkel og brugervenlig. 

Med venlig hilsen

Ahmed Bichtaoui

Smart Labels

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Ahmed

Du kan sagtens lave noget der kunne passe ind I dit design, men jeg ville forsigtig med at lade kunderne indsende en annonce uden at stille krav, eller tænke dig godt om - og jeg tror at du vil få mere glæde af en sådan løsning end kunderne.

Det du sælger er jo et reelt produkt, din hjemme side handler ikke om at få brugerne til at trykke på reklamer på dine, du har et produkt du sælger, og jeg vil anbefale at det er der du holder dit fokus. Dine kunder vil selvfølgelig altid få glæde af et link mere, men kvaliteten af den traffik du sender er nok ikke så står - når brugerne er inde på din hjemmeside er det jo sikkert fordi at de er interesseret i Pakkeabels, og ikke f.eks en god bog osv...

Men når det så er sagt giver det meget god mening at have en tavle på hjemmesiden der viser hvem dine kunder er. At have den slags referencer er altid en rigtig god idé for firmaer som jeres. Det skaber "tryghed" for dem der besøger din hjemmeside, og ville sikkert forbedre jeres conversion-rate

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du have ud af det?

Hvorfor reklamere for sine kunder og ikke for sig selv?

Dine kunder's kunder finder højstsandsynligt ikke kunder hos dig? (Ikke noget imod dig overhovedet - det virker bare lidt underligt)

Men hvis du fremhæver nogle kunder, som referencer er det en form for reklame for dine kunder - samt det vil hjælpe dig med at få nye kunder, da nuværende kunder viser tillid til dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Tusind tak for svar.

Jeg giver dig ret i det som du skriver, og at en løsning med en tavle med kunde referencer kunne være godt for mig / nye kunder og skabe en tryghed.

Men kan også mærke på mig selv at jeg frygter lidt en løsning med en masse logoer fra kunder proppet i en kasse nederst i hjørnet på siden.

jeg vil helt klart overveje hvilket krav jeg vil stille til deres reklame, man kunne muligvis lave en standard reklame som Passede ind til hjemmeside design, og så bede om logo og 2 linier om deres produkt eller lign. Men helt klart have retningslinier. 

Inderligt ønsker jeg at mine kunder får alt den tænkeligt service som ikke koster alverden for mig og som ikke kræver meget og derfor tænker jeg konstant på nye tiltag eller andet jeg kan implementere som vil gavne mine kunder. Og denne reklame løsning tænker jeg er billig, enkel og effektiv.

Det er super med feedback, endnu engang tak

Med venlig hilsen

Ahmed Bichtaoui

Smart Labels

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel.

Det som jeg vil have ud af det er, mine kunder vil gå ind på hinandens hjemmesider og blive mødt med gode tilbud hos hinananden. 

De som modtager pakkeforsendelser fra mine kunder har mulighed for at følge deres pakker på min hjemmeside med Track & Trace, og det kunne tænkes at de vil blive fristet af reklame fra andre kunder jeg har som de ikke har handlet hos endnu.

På den måde vil der være mange "privat personer" der vil bruge min hjemmeside som en Track & Trace service, som ikke er mine kunder og der vil de kunne se reklame fra alle mine andre kunder. 

Mere salg give flere pakke forsendelser og vil gavne os selv i sidste ende.

Tak for svar Michael.

Med venlig hilsen 

Ahmed Bichtaoui

Smart Labels

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i, men synes du skal passe på - læg mærke at stort set ingen B2B-hjemmesider reklamerer for andre virksomheder.

Men synes klart du kan og skal gøre det via referencer.

*En anden ting er: du burde lige få rettet de mest gængse tastefejl/stavefejl på forside-slidesne :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dig ret i at ingen B2B hjemmesider reklamere for andre virksomheder, og på nuværende tidspunkt ved jeg ikke om det giver mening for mine kunder. Men vi er first movers Big Smile

Men jeg tænker at nogen skal få gavn af alle de "Privat kunder" som besøger siden på grund af Track&Trace service. Og siden jeg ikke kan tilbyde dem noget så vil jeg have at mine kunder får reklamepladsen som en gratis service.

Jeg retter op på fejlen på forside slider

Tak Michael.

Med venlig hilsen

Ahmed Bichtaoui

Smart Labels

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)