Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google kan slet ikke finde min hjemmeside:(

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google har - som nævnt - fundet dine sider.

De har bare fundet for mange ens sider og tynde sider.

Dels pga du har den gamle endnu - som også er nævnt.

Den nye hjemmeside har også alle mulige problemer med at tag-oversigter, attachments etc ikke har fået sat "noindex" på. Problemet på dit site kan du fikse i det plugin du har installeret: WordPress SEO.

Derudover har du et utal af sider med "Lorem ipsum"-tekster, som skal væk.

Alt det skader dine placeringer i Google :-)

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ekstra kommentar. Undgå at genbruge tekster. Din forsidetekst er også placeret på diverse TrustPilot-sider. Det gør det endnu værre for din hjemmeside at TrustPilot har meget stærke sider.

Du kan evt læse en praktisk case om hvor skadeligt det kan være for dine placeringer her.  Der var tale om en madblogger, der lå i toppen på søgeord som "Confit de Canard", og hans side "forsvandt" fra Google fordi et stærkt website have fået en kopi af teksten på deres site.





 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Klinisk diætist Maria Felding Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, jeg er godt nok målløs over at læse alt det her. Det er jo noget helt galt. 

Har slettet alle de lorem ipsum tekster. TAK! Og jeg får rettet alle de ting I siger (som jeg kan finde ud af ;) )

Skriver til SEO-damen og hører, hvad hun siger. Føler mig en smule (!!!) dum efter at have læst alt det her. Men det har været super hjælpsomt!! Så er virkelig glad for alle jeres svar og forslag.

Synes allerede, det har hjulpet at komprimere billederne :)

Tak igen.

- M 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)