Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sparringspartner med forstand på import fra Kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Breindal
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 


Jeg har et firma som sælger børneinteriør. Indtil nu har jeg fået haste forsendelser hjem fra Kina, da varene er hurtigt udsolgt. 
Jeg har svært ved at gennemskue hvilken speditør der er de billigste til sådanne?

Jeg har hidtil fået kurér til levere det. Sidste gang betalte jeg via DHL express 12.000 kr for 64 kg 1 palle på 160 cm højde.

Jeg har ikke råd til at "miste" så mange penge på fragt og har nu fået kontakt til DSV, men synes stadigvæk prisen er for høj.

Er der en der kan hjælpe mig, hurtigt, der har lyst til at tage en snak?

Håber håber håber.

Kh Emilie 

Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie, 

Jeg har sendt dig en PB :-)

Venligst, Daniel 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie.

Vi har en meget fornuftig aftale med FedEx og ville kunne få 64kg med fly hjem for 2450 kr... plus told.

Hvis du vil høre mere eller har brug for hjælp så ring evt til mig imorgen 

Mvh Sue

50667298

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes prisen fra Sue er den "rigtige" pris, man plejer at betale. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sue Bergmark:
Vi har en meget fornuftig aftale med FedEx og ville kunne få 64kg med fly hjem for 2450 kr... plus told

Nu kan man jo desværre ikke bare sammenligne priserne, da al fragt afregnes ud fra vægt volumen forhold.  Så man skal kende både vægt og volumen for at kunne beregne / sammenligne en pris.  

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får styr på efterspørgselsniveauet, så overvej at hjemtage med søfragt. Det vil spare en del omkostninger, men naturligvis øge pengebindingen og kræve en større grad af lager.

Hvis du vil have billigere fragtrater, så skal du ikke gå direkte til DHL eller Fedex, hvis du ikke har store mængder gods og forhandle rater udfra. Derimod bør du gå igennem en "mindre"/ikke transportudførende speditør, som grundet deres fragtmængder kan opnå langt bedre priser. Priser som de kan sælge videre til dig, og stadigvæk være væsentligt billigere end de 12.000

Et andet aspekt af forsendelsen er pakkemetoden, som man kunne kigge på. 

Jeg er desværre fuldt booket de næste par måneder, men vil gerne hjælpe med sparring fra midt februar/start marts. 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke byen området, det produceres.

Jeg har modtaget flere emails om nogle af de varer, jeg har på hjemmesiderne. De kan nu sendes med den nye togbane fra Kina til Europa.

Johnny

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)