Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg sælge min webshop.? Oms 68000 på 6 mrd.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune78:

Er det i princippet ikke fuldstændig ligegyldigt hvad der sælges hvis man ved hvilken genre det er og der tjenes penge på det? 

Fortjenesten er beskrevet og er rigtig god.

Jeg kan sælge dig en bil, den kører rigtig godt, vil du købe den uden at vide noget om mærket, standend, antal km, evt mangler eller udbedringer eller lignende? Jeg tvivler... Og præcis den samme indstilling har en køber. Hvem vil købe noget, uden at vide, hvad de køber. Det er utopi at tro, at man kan sælge webshops på den måde...

Men fair nok, jeg byder da gerne 100 kr, så kan det ik gå helt galt, hvis alt er noget crap...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er urealistisk at du kan sælge uden at oplyse produktet og andre vigtige ting.

Men du kan måske få potentielle købere til at underskrive en aftale, så de ikke bare kan/må kopiere din forretning eller videregive oplysninger om webshoppen m.m. til 3. part.

Det kaldes typisk en fortrolighedsaftale og et sådan dokument kan købes flere steder på nettet.

F.eks. her: http://blanketkiosken.dk/products/fortrolighedsaftale-hemmeligholdelsesaftale-koeb-og-salg-af-virksomhed-eller-aktiviteter 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)