Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket postfirma er billigst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er igang med at starte min egen webshop inden for sko markedet.
Jeg vil høre hvad der er billigst når man sender varen ud til køberen? Er det post Danmark, GLS eller andet?

Lige et til spørgsmål.

Hvad skal der til for at sende som firma (det bliver vel billigere)????
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det afhænger af, om du sender som pakke eller brev samt hvilken aftale du kan få sat i stand. Jo mere du sender des bedre en aftale får du.

I starten kan du med fordel benytte www.pakkelabels.dk hvor du får en god pris på pakker selv ved en lav volumen.

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Men vil det blive billigere hvis jeg kontakter post danmark og GLS og spørger hvad de kan give af priser??

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger nok af hvad du har at forhandle med. Men invester bare 10 min til det og se hvad de siger - det kan aldrig skade. Mit indtryk er umiddelbart, at Post DK er mere firkantede end GLS.

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Men ved du hvordan det fungere med GLS??? Hvor pakker skal afleveres og sådan. Både hvis man køber på pakkelabel.dk og hvis man bare køber ved dem?

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er tvivlsomt at det bliver billigere, hvis ikke du sender en del hver måned, hvilket du formentlig ikke gør som nystartet. Men ring til dem, hvis du vil være helt sikker. Vi kan ikke hjælpe dig her uden nogen som helst oplysninger.

Med GLS via pakkelabels.dk skal du bare aflevere til en GLS Pakkeshop.

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)