Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som kan anbefale et kasseapperatsystem til E-conomic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leder efter en erstatning til kasseapperatet. Nu sidder vi  og bogfører bilag med dagens omsætning ind. Det skal kunne integreres med E-conomic.

Det skal anvendes i en butik der sælger brugskunst.

Er der nogen som har gode erfaringer? Har fået anbefalet wallmob, men jeg kender ikke nogen som anvender det

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 It should be integrated with E-conomic. leather coat

It must be used in a shop selling handicrafts.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for at høre, at du har fået anbefalet Wallmob. Vores POS-løsning er let integrerbar med e-conomic. Læs evt. mere her på Wallmobs webside - eller here-conomics partnerside.

Du er meget velkommen til at kontakte vores systemrådgiver Fie, hvis du vil vide mere. Hun kan også fortælle dig om nogle af de kunder, der benytter Wallmobs OneStore-løsning i dag, som er målrettet enkeltstående butikker. - fra hoften kan jeg bl.a. nævne Henrik Boserups Juicy Burger, tøjbutikken Jim P. og outdoor/fishing-shoppen Outdoor i Centrum.

Du kan træffe Fie på tlf.: 23 74 88 35 eller mail: fij@wallmob.com. Fortsat god dag.

Med venlig hilsen

Kenneth Nygaard Knudsen

Kommunikationschef @Wallmob

kek@wallmob.com | +45 30 33 64 96 
www.wallmob.com

Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Min kollega Grith Kristensen tager fat i Fie, så vi kan lave en test

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

einfach_økonomi:

Vi leder efter en erstatning til kasseapperatet. Nu sidder vi  og bogfører bilag med dagens omsætning ind. Det skal kunne integreres med E-conomic.

Det skal anvendes i en butik der sælger brugskunst.

Hej Einfach,

Vi i  Amero har stor erfaring med e-conomic sammen koblet med kasseapparat og vi har også mulighed for at fremvise seriøse referencer.

e-conomic kasseapparat

Vi har flere kunder som har brugstkunst, hvor vi fx. har lavet en løsning så at på en enkelt varegruppe kan man printe prismærker som er variable men stadig bogfører på samme varegruppe - også helt i i finansdelen i e-conomic.

Du skal være velkommen til at få din kollega til at skrive eller ringe og høre nærmere - kasper@amero.dk eller 77343480.

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)