Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan nogen hjælpe mig? Hvorfor kan google ikke finde min Webshop??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick og Jan TAK for meget nyttige svar. Det er sjovt Jan med det TAK, havde bemærket det og undret mig, og kommet fra til at TAK ikke er det værste ord :-) Nu har jeg fundet fejlen Da jeg ikke havde skrevet H2 på forsiden gik den i koden og fandt et andet ord: TAK, fordi du handlede hos jambul. Jeg er meget TAKnemmelig for at i alle har brugt tid på at hjælpe og besvare. Det er virkelig noget jeg kan bruge til noget.

MVH Julie

www.jambul.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Julie.
Jeg ved ikke helt hvad det er du gør galt men man kan stadig ikke klikke på dine links. Det arbejde du har lavet nu har dog hjulpet lidt, da du nu har 18 sider i googles index hvor du før havde 1. Hvis du stadig ikke kan finde ud at at lave links, kan du lave dem manuelt ved at markerer link-teksten og klikke på kæden øverst i venstre hjørne når du skriver et indlæg.

Med venlig hilsen
Patrick Kronholm

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting som du måske også kunne bruge, er Web-signatur, som er det lille citat i bunden af de fleste indlæg. Dette kan du få gratis ved at holde over dit navn i den øverst bjælke, klikke på "ret profil" --> "debatindstillinger" --> "Web-signatur".

Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen Patrick, det er dejligt at se at min side begynder at vise sig på google. Dog stadig med overskriften først på siden :-/ jeg har rettet det, men det er måske bare fordi at det tager tid, at få Tak væk? Jeg skal have skrevet 25 indlæg i debatten, eller være plus medlem før jeg kan får en web-signatur herinde. 

Det der med at linke prøver jeg lige igen her :http://jambul.dk/

MVH

Julie Pi

http://jambul.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan skrive nyheder ud find relevante sider linker til brug dine søgeord , stille og roligt finder google siden bedre og bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)