Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørende Konsulent Og Sund Frokost?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tænkte dette ville være det mest optimale sted at spørge. Sagen er den at jeg arbejder som kørende konsulent primært i hovedstadsområdet, men potentielt på hele Sjælland, og i firmaet har vi den ordning at hvis vi ikke er på kontoret til frokost og er ude hos en kunde betaler firmaet frokost. Problematikken er altid at finde noget der ikke indeholder 1500 kalorier pr. måltid. 

Er jeg virkelig den eneste med denne problematik? Jeg synes aldrig det er til at finde et sundt måltid hvor mindre man er villig til at ligge 30-40 minutter i at køre rundt og finde det, og så ender det altid med pizzarier, mcdonalds eller lignende junkfood. Jeg forsøger tit at søge på google maps på telefonen for at se hvad der ligger i nærheden, men det er langt fra alt der ligger på google maps. 

Er der evt. nogle der kender til apps der kan finde alle restauranter, cafeeer eller lignende i nærheden af ens lokation? Ellers er det vel en udemærket ide til en app

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, har selv lidt det samme problem. 

Og hvis man så endelig finder noget der en bare en smule sundt, så er det sjældent særligt appetitligt og velsmagende. 

Inde i kbh C kender jeg et par enkelte steder hvor jeg kan få en ordentlig og velsmagende frokost uden at det koster en formue, men udenfor centrum er det svært.

Så måske skulle en sådan App være mit næste projekt Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender godt problemet jeg har dog løst det ved og have en god madpakke med det er også meget billigere på lang sigt

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige her :-)  Men ja, jeg har også været på madpakke vognen i et stykke tid. 

Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis.. Det er intet problem hvis man kører inde i Centrum eller Frederiksberg, men så snart du kommer lidt ud af byen eller i yderkanten på f.eks Østerbro er det bare umuligt at finde noget.

Og hvis det endelig lykkes at finde en cafe hvor man kan få en nogenlunde sandwich får man altid et stykke klamt hvidt brød smurdt ind i mayonaise. Jeg synes virkelig der mangler en app der kan lokalisere sundere steder at få et godt måltid, hvor der også er mulighed for at få nogle fibre.. Det eneste sunde alternativ jeg faktisk har kunne finde er Q8's grovsandwich. De smager til gengæld også godt, men bliver lidt kedelige at spise op til flere gange om ugen. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)