Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisklasse på min facebookside? Hvad skal jeg gøre/vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at være lidt frustreret over de ønsker der kommer fra kunder der ønsker at kende min prisklasse.

Den må de hellere end gerne vide. Problemet er bare at facebook giver mig valget imellem 4 dollartegn?!

Er der en mulighed for at få det fjernet det helt, eller er der en mening med galskaben?

DBH

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Tilmeldt 9. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samme problem, så vil også meget gerne vide noget om det :)

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den eneste mulighed der er for at vælge prisklasse på Facebook lige nu. Men det er ikke så brugervenligt. I kan fjerne prisklassen under "om" på siden. Hvis I gerne vil have en prisklasse med på jeres side kan I tilføje det med jeres egne ord under "kort beskrivelse" i "om"-sektionen.

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nemlig ikke muligheden for at fjerne netop den så vidt jeg kan se? Eller er det mig der er galt på den?

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i dag også blevet besdt om en prisklasse. Om det så er prisen på en kop kaffe eller på en større maskine manden vil have aner jeg ikke.

For os er funktionen ubrugelig men jeg tror ikke vi kan fjerne den. I "om -> prisklasse" punktet kan jeg kun vælge "uspecificeret" eller et af dollartegnene, så tror ikke jeg kan slippe af med det på nogen måde.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger sspecificeret vil prisklassen ikke komme til at stå på din side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)