Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GODE RÅD

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.Big Smile
Jeg er en dreng på 16 år, der er ved at starte en webshop, med salg af tøj. Så jeg ville lige høre om der var nogle der havde nogle gode råd, eller erfaring ved start af webshop.

Hav en god dag Geeked

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Det kommer meget an på om du påtænker at købe, eller selv lave din webshop. Hvis du selv ønsker at kaste dig ud i webudvikling vil jeg anbefale dig at prøve kræfter med WordPress, med tilhørende WooCommerce. Det vil kræve du virkelig ligger nogle interesse timer i projektet, men det kan lade sig gøre :-) 

Den letteste løsning er selvfølgelig du får et webbureau som vores til at hjælpe dig igang. Dette er i mange tilfælde den optimale løsning, da der typisk vil blive taget højde for en masse ting, som du måske selv ville have overset. Dette er dog i mange tilfælde en større investering, hvis du vil have kvalitet. Du kan altid forsøge at smide din opgave på Amino Freelance, og se om du får nogle spændende bud ind. 

Hvis du har spørgsmål til ovenstående skriver du bare :-) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Raun:
Jeg er en dreng på 16 år, der er ved at starte en webshop, med salg af tøj. Så jeg ville lige høre om der var nogle der havde nogle gode råd, eller erfaring ved start af webshop.

vil bare pege på, at er man under 18 må man ikke optræde som virksomhed uden dispensation fra statsamtet. Det er beskrevet hvorfor og hvad der er for løsninger (ud over at få dispensation) her i DETTE LINK 

du skal også regne med, at det i sig selv kan være svært - uden at ha CVR at finde leverandører og at få tilknyttet en betalingsløsning - selv paypal skal kræve 18 år for erhvervsløsning

Du kan i alle fald søge DISPENSATION men det tager let 10 uger

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ringsted
Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet. Men jeg er næsten færdig med at sende ansøgning ind til statsforvaltning. Om drift af selvstændig virksomhed når man er under 18. Og har skrevet til forsikringen. Med indbo .Det samme selskab som mine forældre har. 😄

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)