Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikant i Thailand, Konkurrentanalyse worldwide.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er.

Jeg er i en situation hvor jeg skal lave en konkurrent analyse for en virksomhed her i Thailand.

http://www.thewaiterbutton.com/products.php 

Vi sælger service knapper til  hotel og restaurant branchen på verdensplan. I den forbindelse er der interesse for at finde nogle konkurrenter.
 

Har i ser noget, med lignende funktioner i Danmark, eller resten af verdenen? Hvis i ved hvem der sælger dem, så vil det være helt perfekt!

- Per Jensen, Praktikant i Thailand.  

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg synes det er et fedt niche-produkt, og jeg kan rigtig godt lide konceptet om at man blot kan trykke på en knap for at få tjenerens opmærksomhed Smile

Designet på knapperne kan jeg dog ikke lide, men det er muligvis bare mig...

Umiddelbart vil jeg tro at de skal sælges igennem diverse forhandlere der allerede har jeres målgruppe som kunder. Nogen der kan tage det med rundt og demonstrere det. 

Enten det eller hyre et hav af opsøgende sælgere :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Det er ikke salgsorganisationen, som er problemet.

Jeg ønsker at finde udbydere af produktet rundt omkring.

Vi sælger disse service buttons på 4-5 stjernet hoteller og resorts overalt i asien, men vi ønsker at finde ud af hvem vi konkurrer imod.

Er man interesseret i at være trendsætter i Danmark, eller et andet land. Så er man selvfølgelig velkommen til at kontakte mig her på en pb herinde.

Mvh. Per Jensen Touch Thailand. 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Så er jeg ikke sikker på at Amino er det bedste sted at lede.

Hvorfor ikke lave nogle forespørgsler hos div. leverandører af it og interiør til branchen. I jeres tilfælde så tror jeg ikke at jeres primære bekymringer skal være hvem der ellers tilbyder lignende løsninger. Det er nok nærmere et spørgsmål om at uddanne og oplyse potentielle kunder om at det eksisterer.

Jeg tror jeres produkt opfylder et latent behov, så en konkurrentanalyse er - tror jeg - ikke det mest væsentlige for jer.

Men hvad ved jeg - jeg sælger jo kontorstole til hverdag Stick out tongue

Hilsen Morten

Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges. At vi leverer til mange forskellige brancher. 

Vi har en forsimpelt udgave, med blot en knap, som fungere perfekt til Butikker og stort set alle virksomheder. F.eks. lagerafdeling eller når kunder skal i kontakt med en relevant person ved personligt fremmøde.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)