Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To unge fyre med god ide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, mit navn er Tobias og jeg er 16 år. Jeg og en anden har fået en god ide til en mulig virksomhed, dog ved vi ikke hvor og hvordan vi skal starte. Vores ide kræver at vi har en godt fungerende hjemmeside, som er moderne, dog skal ældre mennesker - og personer med meget lidt IT-forstand kunne finde rundt på websitet. De krav som der er til vores hjemmeside er: 

- Et søgefelt, hvor man sammentidigt kan specifikere sin søgning, altså skal der være nogle justérbare tools, som kan være med til at specifikere søgningen. 

- Hjemmesiden skal kunne fungere internationalt 

- Der skal være et godt webdesign

- Man skal kunne have en bruger (yderligere forklaring kommer) 

- Man kan skrive anmeldelser/kommentarer - og skal kunne sende direkte beskeder til en anden bruger. 

- Hjemmesiden skal være troværdig at se på. 

- Muligheder for bestilling/reservering (yderligere forklaring) 

- paypal og andre betalingsmuligheder

Dette er nogle af de krav der skal være til hjemmesiden, mit spørgsmål er så: hvad skal jeg gøre med dette nu? ved at der findes diverse hjemmesider der webhoster, og laver hjemmesider til en passende pris, men er dette unikt og troværdigt nok? og er der andre muligheder man kunne tage i brug, hvis man som vi ikke har et stort budget.

Tak for din tid!

mv. Tobias 

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Opencart er gratis opensource webshop system, og der findes mange temaer og man kan selv lave designs og implementere.
Jeg ved den har de her ting i sig:

Multi sprog
Godt webdesign (unikt hvis ønskes)
Man kan oprette kunder(med rabatter)
Du kan skrive anmeldelser/kommentarer til produkter.
Du kan købe vare ;)
Der er Paypal og en masse andre købes 

Med hensyn til hosting 
vil jeg anbefale One.com det abbonnement min onkel har indeholdt et ssl certifikat. og det betaler han ca 500kr om året for. 
et ssl certifikat skal bruges for at kryptere login fra dine kunder og dig selv.

Hvis din ide er mere over i mod trustpilot med reviews og betaling af disse, så kender jeg ikke lige en nem løsning, men alt kan jo laves.

Mvh 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg har skrevet en artikel her: Hvordan laver man en hjemmeside? Som jeg tror kan hjælpe dig på vej til den rette hjemmeside-løsning for jer. Der findes nemlig en del muligheder nu om dage, men det afhænger meget af hvor meget tid, penge og forstand på IT i har, hvilken løsning i bør vælge.

Jeg vil mene at WordPress sammen med WooCommerce webshop plugin kunne være en god løsning for jer, da det er nemt at gå til og nemt at styre. Ofte kan i prøve dte af ved at installere det lokalt på jeres egen computer, og på den måde kan i faktisk prøve at opbygge siden og lege med programmet inden i egentlig begynder at bruge penge på webhotel osv osv.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias, 

Alle dine ønsker vil være temmeligt bekosteligt at få udviklet. 

Derfor vil jeg anbefale dig, at gå igang med at finde Open Source systemer eksempelvis Wordpress, og så finde moduler til hvad du skal bruge. 

Dertil, skal du bruge et webhotel for at prøve det af. 

Det gode ved Wordpress, er at der er mange artikler og videoer, som forklare meget. 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige at WordPress og Woocommerce er et godt sted at starte, så behøver det ikke koste en masse penge at komme i gang og få testet konceptet. Du kan også finde plugins der kan det du eftersprøger til WordPress :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)