Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af varer i Polen til videre salg i DK - hvordan ??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:
hvorvidt det er ansvarligt

Jeg har skrevet forsvarligt, ikke ansvarligt.

Han skulle kunne forsvare sin beslutning ved Skat, og uanset hvad, er han dårligt stillet.

I sidste ende er det Skat som skal betale det, så er kun naturligt, at de kræver kloge beslutninger i sit firma.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:
Jeg har skrevet forsvarligt, ikke ansvarligt.

He - ja og nu har jeg fået brillerne på. Så kan jeg lære at læse ordentligt inden jeg udtaler mig.

Jeg undskylder mange gange Embarrassed

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan evt. tage nogle varer med til dig, bor i Pl og kommer til Dk mindst en gang om måneden.

Vil også gerne hjælpe dig med evt. spørgsmål, send en mail for info

info@cool-led.pl 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa igen...  jamen jeg tror egentlig i alle har lidt ret, for selv. kan det ikke retfærdiggøres at jeg selv kører til Polen efter varer hver gang, MEN det er da relativ vigtigt at få skabt et ordentlig grundlag med sin leverandører, ser deres fabrik, møder manden osv. og i den forbindelse ville jeg mene det nemt kan retfærdiggøre at tage den første tur til Polen selv.. Og selv. tage varer med hjem når man er der.

Cool Tech...  det var da uhyggelig pænt gjort af dig at tilbyde :)  og du får lige en PM fra mig lidt senere..  er liiige hængt ret godt op resten af dagen her.

// Lars

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Vi har leveret varer fra Polen de sidste 17 år så lidt erfaring har vi, men først og fremmest, hvorfor vil du bruge 4000 kr på og kører frem og tilbage, det koster jo meget mindre med en speditør. Hvad aftale har du sat op til kvalitet osv.har du tænkt dig , at afregne kontant? På hans faktura skal han have et eu cvr nr. fordi skat krysdrevidere, det har vi været ude for et par gange, så han skal være eksport registreret.

Vi kender en del gode speditører der kan bringe en palle op for 6-800 kr. så hvis du vil have hjælp sig til, så sender jeg dig kontakterne

Held og lykke,

Christian

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Ja selvfølgelig skal lev. være eksport godkendt (vi er selvfølgelig også både import/eksport)

Men har også selv prøvet at sende ting til Dk med speditør, men prisen svinger utroligt meget, ikke kun efter størrelse og vægt.

Derfor vælger vi at køre et par gange hver måned, og vi har for det meste lidt ekstra plads.

Lars du skriver bare.

Gert 

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars. 

Du skal ikke være registeret som importør, så længe du handler i EU, told slipper du også for takket eu, importmoms skal du være opmærksom på. Jeg ville anbefale dig til at du selv henter og kontrollere vare første gang, derefter så spar på din fragtomkostning og benyt et fragt firma, evt www.minfragt.dk vi har klaret den slags opgaver før. 😊 

håber du kan bruge mit svar, men tag nu derned første gang. 

Mvh Carsten 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Du skal stadigvæk være EU godkendt, det er ikke alle der er det og heller ikke noget du bliver automatisk.
Så vær sikker og evt. check cvr. nr i Eu databasen (der er link fra told og skats side)

Mvh Gert 

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ved ikke, men jeg har høret at nuværende tidspunkt kan man købe fra sweden istedet for. Fordi billigeste lager der findes here      amzn.to/3tsuTPI      Husk at skifte land til sweden eller Germany overste på højre side hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)