Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en GRATIS PRESTASHOP, blot betal for diverse addons

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

PM sendt, fandt ud af pga AddBlocker kunne jeg ikke sende PM, blot til almen orientering hvis der er andre der løber ind i samme problem vedr. de ikke kan sende PM.

Glæder mig til se hvad du har som skal laves.

Jeg lader stadig porten stå åben for max en shop mere.

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det stadig er en mulighed, så kontakt mig venligst på profilshoppen@hotmail.com

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Har på dit indlæg i går sendt en besked i dag, men ved ikke om du har set den. Er interesseret i en dialog med dig. Skriv til profilshoppen@hotmail.com   vh Tom

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom.

Du er nr. 3 og dermed den sidste der får chancen for en gratis shop, hvis i morgen jeg har en aftale med disse 3 shopejere lukker jeg dette tilbud, men naturligvis er tilbud åbnet på klem, så har du en shopidé med produkter ud over det sædvanlige, som skal laves til SHOPPEN, så smid en PM eller besked her.

Det bliver sjovt, de 2 første er meget forskellige og den 3die ved jeg ikke meget om endnu, jeg vil lade op til shop ejerne af fremvise deres færdige webshop når de er færdige, hvis de måtte ønske dette, jeg laver dem kun fordi jeg er en nørd.

God aften til alle.

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Jule3et.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis der er nogle mod forventning, skulle hoppe fra. Har jeg en spændende ide til en shop jeg godt vil igang med.

mvh

Stefan

kontakt@danskfh.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Brozek Consulting Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en PB :)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sjovt som folk her på Amino hopper på ethvert godt "tilbud" de ser. Hvad kan manden der tilbyder dette? Hvad er hans erfaringer/referencer med Prestashop (og ikke mindst kan han løse de problemer du måske støder på med de mange addons du køber som måske ikke er kompatible eller andre problemer med PrestaShop?

Off topic, men undrer mig vildt over folks tro på enhver der stiller sig op og siger de er eksperter uden noget grundlag.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det var dog et super godt og lærerigt indlæg du lige fik sparket ind dér - lige præcis nogle flere af dig, mangler vi her på Amino, hvor vi alle prøver at række en hånd ud til dem der har brug for hjælp, eller ønsker et godt tilbud.

Nu hvor du er så dejlig positiv i dit indlæg, kan jeg da fortælle, at jeg har fået lavet en funktionel shop med lækre addons hos Prestamanden. Der har ikke været problemer, og har der været udfordringer, er de blevet løst.

Så nu kan du nyde din - forhåbentlig positive weekend, uden at spekulere over, om verden kun er dum og uretfærdig :)

Finkena

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)