Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til 2 ens hjemmesider ?!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.. Det er ikke en ualmindeligt ting. Mange "hosts som er udbyderen" bruger det samme design, da det er det design de laver. Fx. CMS systemet er også fuldstændigt ens! Og det er pga. de har en måde at hoste på. Mange hjemmeside udbydere tillader, at man sender dem filerne til den gamle hjemmeside, så de kan sætte den op som præcis din gamle var.

Du skriver billederne er præcis ens, og det er ikke hvad jeg får det til på min skærm. Men selve designet er ens, og det er som skrevet deres design.

Håber det kan bruges.

MVH
Mikas

Tilmeldt 30. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er der sket i sagen... 

jeg har samme problem de lavede 2 ens hjemmesider til mig,

der er en side på fb 

der advarer mod at bruge dem,,

der har de hængt nogle af os op med navn,, 

ja alle bør advares mod dem,

deres sælgere lover guld og grønne skove,, presser folk ud i aftaler og nå virkeligheden kommer så er der intet hold i noget,

 

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige en lille update i sagen

Pilip ( ejeren af BS ) kontaktede mig og beklagede pænt på deres vegne og tilbød mig en ny hjemmeside.

Men jeg takkede pænt nej tak, min abonnement udløber til april næste år og uanset så vælger jeg at opsige min hjemmeside hos dem og skal finde en som kan opsætte den i wordpress så jeg også selv kan gå ind og redigere i den.

Mvh Heidi

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har du jo et halvt år til at lære at gøre det selv😜
Wp er overhovedet ikke svær at lære, så hop ud i det.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart også slå på tromme for en WordPress løsning, hvor du selv har beføjelser til at vælge hvem der evt. skal bistå dig med service og hosting.

Du er velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis der måtte være en interresse for sådan et setup :-)

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have lavet ny side, er du meget velkommen til at kontakte mig på kim@cyberdata.dk
Så kan vi lige tage en snak om hvor meget de ejer og hvad vi skal bruge m.m. og så selvfølgelig en pris.
Vi er meget lave time priser og du ejer alt og har alle rettigheder bagefter, så der vil ikke være nogen løbende betalinger.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Cinderellafestkjoler  og andre i tråden: tør man spørge hvad du har betalt for selve siden? 

Du har min fulde støtte i det du skriver, jeg selv er ikke i website branchen, dog ved jeg nok om den til at vide, at de nødvendigvis må bygge nye sider ud fra skabeloner, ellers kommer den til at koste for meget - måske 30.000?  igen jeg ved ikke hvad I har betalt, men hvis det er 5000-10.000 kr. så er der altså ikke tid til meget, hvis teknikeren skal have blot 400 kr. i timen... 

Og så en opsang til folk der har dårlige oplevelser med et produkt fordi de falder for smarte sælgere! så tag jer dog sammen :-) 

hvorfor er I til falds for smarte sælgere? I er da voksne mennesker! Det er lidt som de sælgere som står ved indgangen til Kvickly eller Føtex torsdag eftm. fra et eller andet smart energiselskab eller lign. hvor man kan spare halvdelen, come on! dem går man da bare forbi uden at indlade sig! jeg tør ikke tænke på hvor mange søde og rare webdesignere som har måttet lukke deres forretning, fordi I købere har valgt leverandør efter smarteste frisure eller bedste pitch!  Det er synd at formen i salg betyder mere end indholdet. Onde tunger ville jo sige at I ligger som I har redt.

Fortsat god weekend og håber at det hele flasker sig:-) 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:
Og så en opsang til folk der har dårlige oplevelser med et produkt fordi de falder for smarte sælgere! så tag jer dog sammen :-) 

Tag lige en slapper. Du aner ikke hvad du taler om, men er ikke desto mindre i fuld gang med at belære om priser, teknik og smarte sælgere.

Fjols.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cinderellafestkjoler:
Men jeg takkede pænt nej tak, min abonnement udløber til april næste år og uanset så vælger jeg at opsige min hjemmeside hos dem og skal finde en som kan opsætte den i wordpress så jeg også selv kan gå ind og redigere i den.

Fornuftigt.  Held og lykke med det Yes

Jeg ved, at den forretningsmodel de kører, får det sværere og sværere på markedet. og jeg glæder mig til den dag hvor Business Solution, Danaweb, Skandiaweb, og hvad der ellers er tilbage af bondefangere på det danske webmarked, udkonkurreres helt af de mange unge virksomheder som udbyder hjemmeside-løsninger på mere fair vilkår.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Heidi,
det er en ærgelig situation du er kommet i, og såfremt du beslutter dig for at lave din kommende
hjemmeside i WordPress, er du velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende for dialog, vedr. ønsker, krav,
funktionalitet, deadlines osv. osv.

Du kan kontakte mig via min hjemmeside http://mobilaktiv.dk eller sende en PM her på Amino,
eller give et kald på 31 16 39 30

Mvh. Per

Cinderellafestkjoler:

Hej

Lige en lille update i sagen

Pilip ( ejeren af BS ) kontaktede mig og beklagede pænt på deres vegne og tilbød mig en ny hjemmeside.

Men jeg takkede pænt nej tak, min abonnement udløber til april næste år og uanset så vælger jeg at opsige min hjemmeside hos dem og skal finde en som kan opsætte den i wordpress så jeg også selv kan gå ind og redigere i den.

Mvh Heidi

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)