Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler om indskud af starts kapital og senere indskud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer, jeg skal til at bestille et CVR nr. og jeg kan næsten ikke vente. 

jeg har kigget på varer til varelager i lidt tid nu, men kan ikke se priserne før jeg får et CVR nr. så jeg vil derfor gerne have et CVR så hurtigt som muligt. 

Jeg syntes jeg har hørt noget om, at når man bestiller et CVR, så skal man indtaste indskudte man har tænkt sig at indskyde, er det rigtigt?

Jeg er stadig ved at spare penge op til opstart, og kan være bange for at jeg skal betale noget ekstra i skat, hvis jeg indsætter flere penge senere.

Hvis jeg f.eks. indtaster 10.000 kr. til opstart og jeg så måneden efter indsætter 20.000 kr. vil der så kommer en beskatning eller noget i den dur? 

Hvis der er regler på dette område, gælder de så det samme for enkeltmandsvirksomhed og PMV (Personligt ejet mindre virksomhed)?

Håber på at jeg kan få lidt hjælp her :)

På forhånd tak! :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

der er ikke krav om indskud i enkeltmands og PMV overhovedet og du bliver aldrig beskatte af penge du skyder ind - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvad-betaler-man-skat-af-i-personlig.html 

PMV er som enkeltmands - blot til max under 50.000 omsætning på 12 mdr - og du SKAL registrere moms så snart du kan forvente at komme over 50.000 kr og ikke bare vente og så registrere og køre videre, for så kan du sættes i moms af den første del også - læs MOMSREGISTRERING  

VH John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aars
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)