Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Er responsive design vigtigt for SEO?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Google lancerede i slutningen af november en visuel opdatering til deres søgeresultater, som viser om en side er mobil-optimeret. Hvis din side er optimeret til smartphones bliver du belønnet med et lille "Mobile friendly" tag.

Der er ingen tvivl om at dette er en fordel, når brugere på mobilen skimmer igennem søgeresultaterne. Personligt ville jeg altid vælge siden, der er optimeret til mobilen, hvis jeg kigger søgeresultaterne igennem og i øvrigt vurderer, at indholdet er relevant. Google eksperimenterer også allerede med at vægte "mobile friendly" som en ranking faktor. Så hvis din side ikke allerede er responsive - så er det måske på tide, at få det gjort?

Du kan læse mere om hvordan Google bestemmer om din side er "mobile friendly" i mit blog-indlæg.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste godt at responsive design var godt for SEO men vidste dog ikke det om Mobile-friendly tagget. Heldigvis kan jeg se at min webshop har fået det, så alt burde være okay :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også teste om ens hjemmeside er mobile friendly her: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Røde krydser over alt. Min side er vist desideret mobil-fjendsk. :/

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)