Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino trækker penge, sender ej faktura, og amino-support ignorerer mig

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Erwin,


Udviklerne fandt problemet i går aftes. Det skyldes, at pdf'erne ikke blev generet i den dag, hvor du skulle have faktura. Men jeg skal lige vente på at personen, der fandt problemet kommer ind på job i dag, så vi kan få fundet fakturaen, tilbageført pengene og sendt en kredit nota :) 

 

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det lyder godt.

Dvs problemet var ikke i penge-flowet (hvilket vil være ultimativt kritisk), men blot ved genereringen af faktura (hvilket blot er noget rod) ?

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

har du gjort følge overvejlser?

- Gribe knoglen ringe til dem og få svar, hvis ikke de kan svare blive stilt ned til ders bogholder

- Møde op på deres adresse for at få en forklaring?

- Hvis amino ikke svare, lave en indsigelse til din bank og få pengene tilbage for en vare du aldrig har fået.

For mig at se lyder det bare som om at hele verden er i mod dig, det er få penge det drejer sig om, og din verden er gået helt i stå, og hver gang sider du lidt og piver, ja det er hammer træls og det er slf fordårligt af Amino de ikke hjælper dig med det samme, men nogle gange må man desværre gøre mere.

Der er masse af ting man kan gøre det virker som om du bare er skide sur på Amino og hvis de ikke lige svare dig 5min efter så er helvde løs, jeg er ikke selv stor fan af Amino's support, men lige i denne sag syndes jeg måske også du må gøre lidt selv, der kan ske fejl og især i automatiseret cronjob's som Amino nok benytte sig af for at trække penge automatsik, har selv prøve disse fejl, og det er ikke altid de kommer helt ind til revisoren fordi det ligger og hænger et sted.

Så gør lidt mere selv end bare og side her og whine lidt over hver gang du ikke har fået svar, en indsigelse hos din bank tager 5-10min af din tid, og hvor langtid har du brugt på at side og jammer over Amino's dårlig service?

Denne historie ville ha været rigtig god hvis nu du fik din indsigelse igennem hos din bank for så viser det at Amino har haft en ualmendligt dårlig opførlse over for en VIP kunde, og så ville jeg nok placer det et andet sted en på Amino hvor Amino Team'et kan slette dit indlæg ;)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Paris Nakita Kejser:

har du gjort følge overvejlser?

- Gribe knoglen ringe til dem og få sva .... klip



Hvor kom det indlæg da lige fra ..

Trådstarter har da slet ikke været oppe i det niveau som du lægger op til her -

Gi´nu pænt pote og sæt dig igen ....
Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Paris Nakita Kejser:

For mig at se lyder det bare som om at hele verden er i mod dig, det er få penge det drejer sig om, og din verden er gået helt i stå, og hver gang sider du lidt og piver, ja det er hammer træls og det er slf fordårligt af Amino de ikke hjælper dig med det samme, men nogle gange må man desværre gøre mere.

Der er masse af ting man kan gøre det virker som om du bare er skide sur på Amino og hvis de ikke lige svare dig 5min efter så er helvde løs, jeg er ikke selv stor fan af Amino's support, men lige i denne sag syndes jeg måske også du må gøre lidt selv, der kan ske fejl og især i automatiseret cronjob's som Amino nok benytte sig af for at trække penge automatsik, har selv prøve disse fejl, og det er ikke altid de kommer helt ind til revisoren fordi det ligger og hænger et sted.

Så gør lidt mere selv end bare og side her og whine lidt over hver gang du ikke har fået svar, en indsigelse hos din bank tager 5-10min af din tid, og hvor langtid har du brugt på at side og jammer over Amino's dårlig service?

Rolig nu. Han har da netop gjort en indsats ved at oprette denne tråd, og det hjalp tilsyneladende. Desuden er der dage mellem indlæggene og ikke 5-10 min.

Dit råd med at møde op hos Amino er langt mere tidskrævende, medmindre man bor lige ved siden af. Desuden er det ikke sikkert, at de rette mennesker er på arbejde, når man dukker op. Jeg synes desuden også, at det er bedre at tale med Amino frem for at gøre indsigelse hos banken. De fleste af os har tillid til at Amino er villige til at løse problemerne.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)