Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan løfter jeg min shop et hak opad

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Lad mig først og fremmest understrege at jeg absolut ikke er nogen haj til webdesign. Det var udelukkende skrevet ud fra et kundesynspunkt, og jeg kan nok desværre ikke hjælpe dig med helt konkrete løsninger. 

Jeg synes dog din første idé lyder god. Hvis det var min shop, så havde jeg nok fyldt slideren med billeder og få ord af jeres mest populære produkter, og lavet store "call-to-action"-knapper som med det samme smider dem i kurven og sender kunden til betaling. 

Der ud over kan jeg næsten kun undskylde min logobemærkning. Jeg havde slet ikke overvejet den omvendte mulighed, og min indirekte beskyldning var måske lidt fræk.

Men jeg kan se du har en "Om" side, som dog et godt gemt væk nederst. Jeg synes det er synd, meget synd. Firmaet har en herlig historie og over 50 år på bagen, og det skal da frem - pral med navnet, alderen, traditionerne og den succes som I utvivlsomt må have haft igennem mange år, for ellers havde I ikke fandtes så længe. Giv folk fornemmelsen af at jeres historie giver en kvalitet, som de ikke kan få i andre tilsvarende produkter.

Jeg håber det er brugbart og forståeligt. 

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Om man er haj til webdesign eller ej så er det altid kunden der har ret :o) Så dit input er meget værdifuldt. Jeg vil se på om jeg kan finde en løsning på det med budskabet om OSTI og nok også en mere direkte action fra hvert slider billede - altså at få lagt produktet i kurven.

Som jeg antydede kommer det faktisk ikke bag på os at mange tror at logoet er tyvstjålet så det lever vi med. Så din inddirekte beskydning blev slet ikke opfattet som sådan. Det blev snarere opfattet som lidt input på at der er nogen som ligner os til forveksling og at vi skal ud med budskabet på en mere tydelige måde.

Mange tak for gode indspark - jeg er sikker på at vi strammer op på det punkter du har nævnt.

Jacob

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)