Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, jeg har købt mig en hjemmeside igennem UnoEuro, men jeg har ikke meget forstand på at designe sådan en hjemmeside.
Så jeg vil høre om der er nogen, som kan hjælpe mig med at få siden op og køre.
Det er en enkel side jeg skal have op, da der ikke skal være mange menuer eller lignende.

Jeg er et nystartet cateringfirma, så midlerne er ikke for store, men hvis der er nogen som vil hjælpe mig, så giv gerne besked.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Fra  a2group.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis,

Vi vil meget gerne hjælpe.

Send os en mail.

Med Venlig Hilsen

Mikkel

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis

Du har slået private beskeder fra, men jeg vil gerne hjælpe dig i gang uden beregning - send mig evt en mail på mj@mjkommunikation.dk eller send mig en pb herinde.

Dbh Maj

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis 

Velkommen til Amino :-)

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at få udarbejde en moderne og professionel hjemmeside til dit nye cateringsfirma.

Du har sikkert nogle ønsker og behov til hvorledes du forstille dig din hjemmeside skal give sig ud. Derfor må du gerne sende mig en mail, hvori du beskriver lidt mere om din virksomhed, samt hvilke ønsker og behov du måtte have i forhold til din nye hjemmeside. Så kan vi efterfølgende tage en uforpligtende snak omkring din muligheder. Vi udarbejder gerne et gratis udkast til dig, så du kan se hvad du får, inden du indgår en eventuelt samarbejde. 

Du kan se hvad vi tidligere har lavet for vores nuværende og tidligere kunder under vores Referencer

Min mail er simon@erhvervshjemmesider.dk, jeg ser frem til at høre fra dig :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)